Helg!

Jag har i och för sig haft helg hela veckan med tanke på att jag inte kunnat jobba, men riktiga helger är ju ändå mer speciella för då är ju johan ledig också. Dock ska han jobba imorrn men bara till 1 så det överlever jag nog!
Har inte gjort några planer än för helgen annat än att jag har tänkt vara ute så mycket som det går i finvädret som dom lovat oss. Och så ska jag duscha Amie, hon gör ju så att nybilslukten försvinner i forden och det gillas inte! Nej hon ska få sig en rejäl omgång med såpa, shampoo och vattenslangen... Får se vad lilla damen tycker om det :p
Och på söndag är det ju mors-dag så då ska jag väl till älvsbyn och hälsa på mormor med mammsen min..

Fick ett trevligt samtal igår av min kära vän Lena som ringde för att säga att hon nog mest troligt kommer hem nästa helg.. Det blir kul! :) då har man nått att se framemot även till den helgen.

Nej nu ska jag dricka upp min FÖRSTA kaffekopp för dagen och sen fara till jysk och coop..
Ha en trevlig helg!

Förresten, 25+0 idag för er som är intresserade ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Mäh!?Regerigen kan tamejfan slänga sig i väggen!

Någon där som ens prövat att jobba tunga jobb med foglossningar?Dom skulle förmodligen gråta blod!Usch,jag blir så less!



Det där med att vara som en pedant gammal gubbe känner jag igen :) Jag var faktiskt rätt så pedant innan jag blev gravid.Men under graviditeten så blev jag sjukligt,haha!Märker du av någon skillnad på det nu när du är gravid?Hur är humöret förresten?

Jag var en riktig häxa!Tur att Ante stannade kvar iaf :)



Vi har inte några planer för helgen överhuvudtaget.Men är det bra väder imorgon kan det hända att man blir lite festsugen :) Men först och främst ska jag lapa sol,sen lär jag väl somna direkt jag kommer hem efter en hel dag ute.Romantiskt värre :)



Kram och trevlig helg!

2009-05-29 @ 19:22:31
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Monica

Sitter och väntar på en magbild :)

Läser att du har mycket foglossningar. Får du ingen havandeskapspenning? :/

Ha det så bra!

2009-05-29 @ 20:39:12
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: malin

halloj!:)Hur är det?allt bra antar jag?förutom ryggen då,det måste vara ganska så besvärligt:/men tiden kommer rulla iväg,så är bäbis ute snart:)spännande! kram Malin o Liam

2009-05-30 @ 12:05:36
URL: http://dalarsson.blogg.se/
Postat av: lea

jo dom ska ju det i dec=) det är så kul!=)

vihar haft en super helg har varit ute hela dagen idag och jag har faktiskt varit ute på 1906 en sväng idag, mycket trevligt men nu vet jag inte om jag "vågar" ut nå mera, så mycket folk och snabbt kan det hända något!...känns onödigt! själva då? kram!

2009-05-31 @ 01:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0