Lite shopping

Har unnat mig lite shopping idag.. Fick med mig hem 3 klänningar/tunikor och en top och en väska. Blev himla sugen på en svart virkad bolero och ett silverhalsband med ringar på också, men hejdade mig. Någon annan gång kanske! :)
Jag och Johan blev väckta 8 imorse av hans pappa och en kompis till honom. Dom kom hit för att hjälpa Johan att ta lös ytterdörren samt sätta fast den nya. Snällt iofs, men vars tog sovmorgnarna vägen?! :) jaja, det var bara att dra sig upp och dricka lite kaffe så blev man som en människa även idag...
Nu håller Johan på att lägga nytt klickgolv i den "lilla hallen" eller vad man då ska kalla den. Ser ut att bli riktigt fint, han är så duktig min lilla gubbe!

Börjar kanske bli dags att fundera ut vad man ska äta till middag.. Åh om man ändå kunde tycka att matlagning är kul! Men tyvärr blev jag inte en av dom som faktiskt tycker det! Måste nog börja med att handla iallafall. Så hejs! :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Simon Risberg, 84a från hortlax.. :-)

Jo det var jättetrevligt, vi grillade hos Sara och Robert sen åkte vi vidare till Mattias födelsedagsfest.



Jaha, är du duktig på inbjudningskort och sånt där pillergöra? :-)

2009-05-24 @ 16:44:37
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0