Lunch

Idag blev det lunch på Nodo med Emma och Sofie.. LIka trevligt som vanligt! Och Emmas bebis som är beräknad att komma ut imorgon. Sjukt spännande! Kan ju verkligen hända närsomhelst nu. Vilken känsla! :)
Hoppas iaf att nästa gång vi ses blir med deras bebis också!
Efter lunchen gick vi en sväng på stan. Men ingen handling idag förutom en ögonskugga, duktigt gjort! :)

Nu har jag förberett inför middagen idag.. Ska göra fläskfilé med hemmagjord klyftpotatis, minimajs, paprika, morötter och lök i ugnen. Riktigt gott blir det! Och eftersom att skala och skära allt tar sån tid så gjorde jag bort det innan jag snart ska fara och hämta johan från jobbet, annars hade vi väl inte fått middag förrän kl 8 eller nått! :p

Ska börja röra på mig nu för hade tänkt hinna hämta Amie och springa in på coop före 5 också. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Nämen,vi åt också lunch på Nodo idag :)

Ni kanske åt före oss eller nåt för jag såg dig då ingenstans?



Är allt bra annars?Nu börjar det ju för tusan närma sig!Vilken vecka är det nu?

Kramar

2009-05-28 @ 16:37:26
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jaha på så sätt!Jag såg er ingenstans och jag är känd för att stirra,haha!



Ajdå!Foglossning är inget jag är bekant med,men jag kan förstå om det är riktigt jobbigt!Du måste ju bara bli sjukskriven,annars är dom helt ute och cyklar!Blir det bara värre och värre eller är det samma smärta hela tiden?

Hoppas det blir bättre iaf!



Allt är bra här,Norah växer och utvecklas så himla fort.men det är väl så det ska vara?:)

Ojoj vad jag är avis att ni ska ha en liten bebis.Nästan så att man blir sugen själv :) Men det får såklart vänta ett tag!



Har ni några speciella planer för helgen då?

har sett att det ska bli kanonväder :)



Kram

2009-05-28 @ 20:58:32
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0