Magen i v25 :)

Nu har jag varit duktig och fixat en magbild... Fast nuförtiden ställer man gärna inte upp sig utan tröja, så den här får duga ;)



Och en till, lite udda bild... :-)



Båda bilderna är tagna ikväll och nu är vi i v25+2!

När jag skulle ladda upp dom här bilderna så bläddrade jag igenom magbildsmappen och hamnade då på en bild jag tog i v11. Haha man är nu knäpp, minns att jag tyckte att jag fått stor mage då... Nog ser man ju en viss skillnad från då och nu om man säger så.. :p



Vad tycks? :)

Nej nu är det dags för mig att stänga mina blå... Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Monica

Här händer det grejer :) Visst är det roligt när det verkligen syns! I början känner man sig bara lönnfet :P



Usch då.. ingen höjdare med foglossningar. Jag hade också en del, men inte så farligt tack o lov. Vart är det du jobbar?

Hoppas du får havandeskaps, vore ju hemskt annars. Inte roligt att jobba när man har ont.



Vart är det ni bor förresten? Tror jag sett dig passera i nybilen kring furuberget. :)



Tack :) Han är en riktigt sötgubbe, men nu är han arg, så bäst jag hämtar in han från balkongen ;)

Sköt om dig!

2009-06-01 @ 10:09:42
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jäklar vilken kula du har fått! :)

Visst är det sjukt,man tyckte att man var sååå stor i v.10-15 typ,haha.Och ännu större ska det bli.Så mysigt!



Vi hade supertrevligt i lördags.Inte ofta en partykväll var så bra som då.Alla var så glada och fulla,men bara sådär lämpligt!Hemskt skoj som sagt!



Njae,jag har väl inte välrdens mest romantiska pojkvän ;) Men han bjöd på middag från ThaiGarden,så alltid nåt.Men han grattade mig och det räcker :)

Firade du morsdag?Tänkte för att du är ju faktiskt snart mamma :)



Har ni några spec.planer i veckan då?

Mkt jobb eller?



Kram

2009-06-01 @ 13:32:07
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0