Måste få gnälla...

Nu är jag så förbannat less den här jävla skiten. Är inte alls nå kul att gå omkring och ha ont hela tiden. Går knappt köra bil, gör ont då jag gasar och då jag ska in och ut från bilen. Tar mig typ inte upp från en stol/soffa eller från sängen. Men framför allt - jag kan inte gå! Är nästan lite smått pinsamt då jag går bland folk som inte vet varför jag går som jag gör.. Ser nog inte riktigt klok ut. Hursomhelst, ska till BM på onsdag och prata mer med henne. Ser dock inte ut som att det går att göra något åt saken, att jag kan få bli sjukskriven alltså.. Men det blir ju riktigt spännande att se hur det ska gå och jobba varenda dag snart i 4 veckor!?

Och det blir inget umeå på ons heller.. Var tvungen ändra tiden för att johan ska se en "viktig" fotbollsmatch. Ja herregud, detta intresse förstår jag mig inte på! :) så nu har vi inte tid förrän den 10 juni, men men. Känns ju ändå som att vi vet vad svaret blir. Fast vi kan ju bli chockade också!

Är så sjukt trött nu så jag ska tvätta bort sminket och lägga mig. Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Lea

huvva inte kul att ha så ont! hoppas du får bli sjukskriven så du slipper lite smärta i alla fall!

2009-05-26 @ 10:02:25
Postat av: Johan

2009-05-26 @ 19:09:40
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: Johan

hihi i know, gör klart maten...=)

2009-05-26 @ 19:10:52
URL: http://renoveramera.blogg.se/
Postat av: emelie

hej gumman! jag som hade hoppats fa se en magbild :( Idag ar det riktigt daligt vader kallt och molnligt, usch.Jag borjar faktiskt att langta hem till er alla. Vi ar hemma vid tolv fredagnatt, men jag ringer nar vi landat.Saknar dig, puss!

2009-05-27 @ 10:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0