Sådär ja

Nu är golvet klart och det blev jättefint! Är bra att man har en händig karl ;)
Däremot har jag kämpat hela morgonen med dammtorkning, skurning och dammsugning. Usch vad mycket damm! Men Johan har ju sågat inne i typ två dygn så det är kanske inte så konstigt...? Är dock synd att jag knappt kan röra mig nu.. Fan vad less jag är denna smärta i rygg och i den vänstra fogen bak! Men vad gör man?
Vill man stärka ryggen för att få mindre ont, ja då ska man vara ute och röra på sig. Gå osv.. Men för att underlätta foglossning ska man ta det lugnt?! Jag får helt enkelt välja vars jag vill ha ont...

Ska hämta johan från jobbet 12 och så ska vi luncha tillsammans på subland. Vems idé var det tror ni? ;)
Sen ska vi in på banken och kanske få oss lite pengar.. eller ja, få vettefan...

Hade tänkt kika runt lite mer här innan jag går och hänger tvätt.. Satt inget vid datorn igår så då kan man ju ha en del att ta igen :p 

Kommentarer
Postat av: Maja

Jaha se där, liten värld! Jo hon är jättebusig, hon hänger i Trojas svans och öron och springer runt med vad hon än hittar! :p



Har ni fått hämta bilen nu då?

2009-05-19 @ 17:01:38
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0