Tisdag

Ska strax iväg och hämta Johan från jobbet.. Sen blir det middag på max innan vi beger oss mot Kåge för att kolla på bilen! Jag hoppas verkligen att den är nåt att ha, för den ser då himla fin ut.

Har varit vaken sen 7 imorse, ringde och tjorvade med riksnet(där vi har vårat bredband) pga att internet bara dog igår. Och då visade det sig att vi hade blivit avstängda för att dom inte hade fått in några pengar av oss på två månader?! Men självklart hade vi ju betalat, var bara nå tjorv med att dom inte visste att pengarna kom från oss. Konstigt.
Så efter en lång diskussion i telefonen for jag på Ica och handlade, och sedan satte jag igång med kakbak.. Dom blev helt okej, förutom dom jag lyckades bränna :p
Tog med mig kakor till Sofie sen så fick hon och Johanna smaka, och jag tror jag blev godkänd! ;)
Sen har vi hunnit med en runda på stan och lunch på subland. Så gott! Jag har blivit lite smått beroende av deras mackor sen jag blev gravid må jag säga :)

Hade inget mer på hjärtat för tillfället, så tack och hej! 

Kommentarer
Postat av: lea

det är det godaste som finns, men jag har alltid varit beroende av dom:P

2009-05-12 @ 17:33:34
Postat av: Lena

Åh Subland..mumma :)

2009-05-12 @ 22:50:42
URL: http://lena85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0