1:a advent

Idag är det 1:a advent och i det här huset finns det då inget julpynt än så länge! Får se om jag ids fixa imorrn. Om jag ens hittar igen mina få julsaker som jag har! Behöver säkert nya ;)
Är ju inte alls så mycket för tomtar, men nån liten ängel eller så kan ju va fint!

Började iallafall och skulle ta julkort på Molly igår, fick 2 stycken. Sen var jag tvungen att ge upp. Varför ska ni få se sen :P
Får göra ett nytt försök imorgon!

Hade jättegärna velat fara på skyltsöndag idag, men orkade inte. Och så är det nog smart att jag är inne så mycket som möjligt med tanke på förkylningen. Men det är tråååkigt! Vi får se hur det ser ut imorgon om jag och Molly kanske kan fara och hälsa på hos någon :)

Här kommer bilderna.. Nu ska jag lägga mig i soffan igen!




Att vara tomte är inte alls kul!! :)

Kommentarer
Postat av: Malla

Haha nää inte är det ju kul att vara tomte :P

Hoppas du hinner bli frisk tills på torsdag.

2009-11-30 @ 14:06:25
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0