Då var helgen över..

Jag har sagt det förr, men säger det igen. Helgerna går så sjukt fort!
Den här helgen har iallafall verkligen gått i lugnets tecken. Har inte blivit många knop gjorda faktiskt, men skönt har det varit.
I fredags gjorde jag en jättegod middag till mig och Johan(måste ju skryta lite...). Det blev en gryta med fläskfilé, pirripirrikorv och en massa grönsaker. Och så ris och vitlöksbröd till det. Johan drack ett glas vin(!) till maten, men jag nöjde mig med Cola :) jag kommer aldrig i hela mitt liv att lära mig dricka vin, det är jag helt säker på! Usch, varför tycker folk om det där sura eländet!? :)
Johan står fortfarande fast med hans åsikt om att det var gott, men jag tror att han ljuger.. ;)
För ungefär ett år sen skulle han leka lika vuxen och satt och tvingade i sig whiskey någon gång då och då. Men det har han nu erkännt att det inte alls var gott! Så därför har jag denna misstanke.. :)
Hursomhelst, efter middagen blev det såklart Idoltittande och mys framför tvn hela kvällen.

Igår var jag och mamma på stan, köpte en klänning till Molly som hon ska ha på dopet. Och så lämnade jag tillbaka lite kläder som jag köpt åt mig själv för ett tag sen. Jag är riktigt duktig på att köpa hem det ena och det andra och så får det hänga i påsar i garderoben, inte så jättesmart. Dessutom så provar jag oftast inte kläder innan jag köper dom, utan gör det hemma. Och så kan det dröja flera dagar innan jag ens gör det, så för det mesta hinner tiden för öppetköp gå ut, och det blir ju ganska dyrt i längden då det är kläder jag inte använder. Måste skärpa mig med det!

Veckans planer.
Måndag: Träffa Emelie.
Tisdag: Anna kommer hit(tror jag?) och halv 6 ska vi träffa prästen.
Onsdag: Mammaträff hos Frida.
Torsdag: Mammaträff hos Sofie.
Fredag: ? Baka till dopet, och göra tårtor.
Lördag: Dopet
Söndag: ?

Nej nu ska jag krypa ner i sängen! Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer! =) men när? börjar ju jobba fyra.

2009-11-16 @ 18:39:01
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Malla

Det är skitskönt nu när det är över :) Jag är inte överförtjust i såna där grejer då jag måste stå och synas :P Men nu är det gjort och dt gick väldigt bra!

Ses på torsdag

2009-11-16 @ 20:14:07
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Malla

Jo, fatta så gulligt när man hör dom skratta sådär :D man kan verkligen inte hålla sig själv!

2009-11-16 @ 20:16:03
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0