Hur ska jag hinna!?

Börjar få lite småpanik... Har en massa saker ogjort gällande dopet.

- Baka en till omgång dumlekakor
- Göra 4 st tårtor
- Köpa servetter och säkert nåt annat som jag glömt
- Fixa uppläggningsfat, tårtfat och fler tårtspadar
- Köpa kläder som jag ska ha på mig
- Färga håret
- Köpa strumpbyxor och en finare body som Molly ska ha under klänningen
- Stryka banden och trä in dom i dopklänningen


Har säkert glömt nåt också...
Men självklart förstod jag ju att den här stressen skulle komma. Och jag får ju bara skylla mig själv, för det här är jag i ett nötskal. Ska alltid spara allt till sista sekunden. Tårtorna går ju inte att göra så mycket åt, dom måste man ju göra samma dag, iallafall dekorationen på dom. Jag och mamma får det minst sagt stressigt på lördag!
Dessutom måste vi ju även hinna klämma in att fara dit och duka, och hämta smörgåstårtorna. Kan ju tillägga att dopet börjar kl 14.00.
Hoppas verkligen att lokalen är ledig fredagkväll så att vi kan göra bort det då!

Imorgon är vi bjudna på palt hos Johans mormor, jag tror faktiskt inte att jag kommer hinna följa. För det är nog min enda chans till att hinna färga håret. Johan har nämligen träning senare på kvällen. Och jag kan ju inte direkt göra det medans jag är själv med Molly ifall hon skulle bli grinig just då.. Gjorde det misstaget en gång, och det var inte kul. Så jag har lärt mig om man säger så :)

Nä nu är det dags för sängen igen. Imorgon kan vi nämligen inte sova lika länge som vi brukar, för kl 11 ska vi befinna oss hos Sofie..
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Malla

Hoppas du nu hinner allt och att det går bra på dopet :)

2009-11-20 @ 10:16:58
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Sofie

Men fjant! Du var väl it alls lejd!

2009-11-21 @ 21:37:25
URL: http://sofiea85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0