Imorgon!!

Imorgon ska det promeneras. Nu jävlar måste jag bli bättre på att ta mig, och framförallt Molly ut på promenader! Men det är ju så grymt trist väder, jag hatar regn och slask. Usch. Vet att jag inte precis är gjord av socker, men det finns ju betydligt trevligare väder att gå i. Det kallar jag en ganska bra ursäkt.. :P
En annan sak som också är tråkig är att promenader blir betydligt trevligare med sällskap, eller om man har något mål att gå till. Men va tusan, alla mina morsor bor ju på djupviken. Och dit är det en alldeles för lång bit att gå för min smak, speciellt då jag måste gå hem också.

Och nu till nåt helt annat. Har helt glömt bort att lägga in bilder från i torsdags då vi var hos Linnea, hade ju faktiskt med mig kameran då, så lite bilder fick jag!


Stor & liten - Theo & Molly


Söta Nellie!


Snyggingar :)


Molly och Herman sover gott..


Theo i mitt knä :)

Avslutar väl det här inlägget på samma sätt som gårdagens... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha vilken knubbis han är på sista kortet :)



Jamen det gör ingenting för dig att du har nått litet kilo kvar :) Så fin ändå!



2009-11-17 @ 09:58:26
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Postat av: Malla

Sötungar :)

2009-11-17 @ 19:38:01
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: M

Hej hej! Ja du förstår ju säkert att jag inte kommer som sagt, J har verkligen ett helpuckat schema de närmsta veckorna. Kommer eventuellt hem den 18:e nån gång, till jul alltså. Har ni bestämt vart ni ska vara på jul?



Okej,ja brukar ju bli så. Men bakning är ju bra på så sätt att man kan frysa ner det om man vill dela upp det lite... :) Värre me tårtor. Men lycka till iaf!



Hur mår minisen då?

Kram kram

2009-11-17 @ 21:07:28
URL: http://lifestylebymary.blogg.se/
Postat av: M

Okej! Ne, jag misstänkte som det... :) Men ni ska väl och hälsa på mormor nån gång om inte annat? Attans att hon inte kan ha såna där mysiga julmiddagar som hon alltid hade förr. Blev lite nostalgisk...



Jo, det är bra med oss, men vi vet fortfarande inte vad Selma hade/har. Så just nu avvaktar vi, trappar ner medicinen och hoppas på att det inte kommer tillbaka. Försöker att inte lämna henne ensam heller, vilket är lite kruxigt då J:s schema är så puckat som sagt. Men men.



Ha det super! Kram kram

2009-11-18 @ 13:24:08
URL: http://lifestylebymary.blogg.se/
Postat av: Jane

haha jag vet hur det där är.

Ett tag va jag faktiskt riktigt duktig på det där med promenader, men sen hände nåt.. hmm... :P

Bokstäverna där har jag köpt på barnens hus faktiskt =)

kram på er

2009-11-18 @ 17:29:25
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0