Lite rutin

Har haft väldigt svårt för det här med att lägga Molly en viss tid varje kväll.. Men nu ska jag bannemig ge det ett nytt försök. Det krävs ju lite bättre och mer planering bara, men det måste ju funka. För några veckor sen så började hon själv med att bli trött och vilja sova kring 22 tiden, det slutade hon dock med och började istället att vara vaken till 12 och ibland senare. Men nu jäklar ska vi ge det ett nytt försök! Har börjat lägga henne 22 nu igen, och det funkar jättebra. Förra natten sov hon från då och till 08.00! Så jag hoppas på en lika bra natt inatt.
Jag gillar nämligen också att sova :P

Idag har jag rensat bland hennes kläder, det var faktiskt lite sorgligt ändå. Är ju bara kläder, men alla dom där små små kläderna kan man ju relatera till vissa känslor som man hade där alldeles i början. Första plaggen hon fick på sig efter hon föddes, det hon hade då vi for hem, ja ni förstår.
Hursomhelst, nu efter den enorma rensningen så behövs det verkligen en påfyllning i hennes garderob. Men det gör inte mig nåt! :)
Tror att jag ska fara på stan på fredag utan Molly, mormor tyckte att det lät himla bra så får hon vara med henne i några timmar! :) ska iallafall köpa någon söt klänning som hon kan ha på dopet hade jag tänkt. Och så måste ju även jag ha nånting lite finare till då. Det börjar ju faktiskt närma sig, lite drygt en vecka kvar bara..

Nä nu har jag ätit klart min filtallrik, så nu ska jag kolla vidare en liten stund till och sen blir det sängen...
Så godnatt! :)


Sitter hos pappa :)


Kommentarer
Postat av: Jane

jag vet hur det där är, att packa iväg de små kläderna... Sorgligt...

Man blir ju helt lyrisk när dom växer, men det går ju nääästan lite för fort :P



Kan tala om att det dröjde länge innan Kendras rutiner föll på plats med sömnen...

Man får tänka lite att ska dom t.e.x somna klockan 20, så borde dom vakna från sin senaste sömn vid kanske 17.30 senast...

=)

Det löser sig alltid till slut.

Kram på er

2009-11-12 @ 09:30:45
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0