Man ska inte ropa hej..

Nä för nu blev jag ju förkyld igen!
Nu kan det väl ändå inte bero på sprutan, eller inte vet jag? Men dunderförkyld är jag iallafall. Har dock inte fått någon feber än, och hoppas att jag slipper.

Ikväll har jag och Johan varit ute och ätit bara vi två på golden. Det var mysigt! Sen blev det hemgång för att se lite Idol. Men egentligen, fan va dåligt det är i år. Och ändå envisas jag med att se det! Är faktiskt ingen som jag fastnat för speciellt mycket, det ska väl vara Erik isåfall. Men mycket var väl att ta i. Skönt iallafall att Mariette åkte ut! Det var på tiden tycker jag :)

Imorgon ska vi ta julkort på Molly, har varit och köpt en tomteklänning åt henne idag. Hade ju en tomtedress sen tidigare, men den är alldeles för stor och dessutom lite väl pojkig. Men nu kommer hon bli så fin så!
Bjuder säkert på någon bild imorgon.

Nu ska jag plocka undan här hemma lite innan jag lägger mig. För det värsta jag vet är ändå när man vaknar på morgonen och det ligger saker överallt!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0