Ny design

Som ni kannske ser så har jag fått en betydligt finare blogg :)
Är min duktiga mamma som har fixat den. Jättetack!

Sitter just nu och väntar på henne, alltid trevligt med lite besök. Molly ligger och sover, som vanligt :P
Vi har verkligen fått en bebis som gillar det här med att sova.. Igår somnade hon 22.30 och vaknade inte förrän 8.45 imorse! Helt otroligt. Jag själv var uppe halv 8, så jag hann med en del innan hon öppnade sina vackra blå för lite mat..
Men såklart så hinner jag ju oroa mig ändå, tänker typ att det är nå fel då hon sover så mycket och så länge i sträck. Men jag måste nog försöka att släppa den oron.

Ikväll kommer tjejerna hit, vi ska ha lite födelsedagsfika för mig och Johanna. Blir kul att ses allihopa!

Nu - dagens andra kaffekopp. Hejj!

Kommentarer
Postat av: Sara

vad duktig din mamma är :) teknisk ;)

2009-11-09 @ 11:09:16
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Behöver nog inte vara orolig, jag själv sov tydligen non stop det första året :P

2009-11-09 @ 11:10:43
Postat av: Jennie

Vad fint det blev :) Hon är duktig din mamma :)

2009-11-09 @ 19:35:31
URL: http://jennielundgren.blogg.se/
Postat av: lea

så fin bloggen blev=) jo vi mår bra han vart aldrig sjuk bara hes,...skrikit för mycket?;P men jag har haft fullt upp därför inget bloggande=) men ni vågar komma för nu är det bara att han vänt dygnet men frisk är han=)

2009-11-10 @ 17:13:36
Postat av: Anonym

Haha, ja dom verkar ha samma smak, alice och molly ;) Hon är så otroligt söt eran lilla tjej! Tiden går så fort, känns som att alice alldeles nyss var lika liten som molly. Men Alice är i en rolig ålder nu, händer nya saker hela tiden! :) Hur känns livet som mamma då? :D

2009-11-11 @ 19:33:41
URL: http://millaoalice.blogg.se/
Postat av: Therese

Jättefin blogg=) Och så roligt att kunna få följa Molly o dig fast man bor så långt bort.

Stora kramar från oss till er/Therese,Josefine,william

2009-11-11 @ 22:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0