Så skönt!

Vi klarade det, dopet gick jättebra och Molly skötte sig hur bra som helst. Jag hade kanske t o m önskat att hon varit vaken liiite mer, men man kan ju inte få allt! :) Jag brände iallafall inte upp hela stället då jag skulle tända ljuset, och inte missade jag heller dopskålen då jag skulle hälla upp vattnet :P var riktigt nojig över att det skulle hända. Haha.
Nämen, jättetack till alla er inblandade.. Det blev ju jättebra det där :)

Tog faktiskt inte en enda bild själv, så jag väntar på att få bilderna från mamma så ska ni få se!

Nu ska jag bara lägga mig i soffan och slöa hela kvällen, är helt slut. Men först ska jag äta "middag", smörgåstårta. Blev över en del, men det gör inte mig nått! :)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej familjen! vad skönt att dopet gick bra, man brukar bli helt slut av sammankomster.Skönt att slappa i soffan en Lörd.kväll,det gör vi oxå- nu till en film.Lev o må.

2009-11-21 @ 22:05:42
Postat av: Lena

Hej gumman! ville bara tacka för igår igen, var så kul och träffa er om än bara en kort stund. Är så himla synd att vi inte ses oftare men får komma upp snart igen. Hoppas allt är bra med er idag, vi far nog ner till Umeå kring 12-12.30. Vi hörs och syns Puss o Kram Lena o Anders

2009-11-22 @ 10:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0