Två månader!

Idag är det hela två månader sen Molly och Theo föddes! Nu låter det ju lite som att jag fått tvillingar, men riktigt så är det ju inte. Theo är ju då alltså Sofies "lilla" kille som säkert dom flesta redan vet :)


Snyggingarna på besök hos Emma & Hugo igår :)

Ja som sagt så var vi ju då och hälsade på Emma igår. Lika trevligt varje gång vi ses, även fast vi var få den här veckan. Kul dock att vi fått ett eller två tillskott nu till våran lilla mammgrupp.. Isa och Silas. Så nu har Mira någon mer jämnstor att härja med ;)
Idag har vi också varit på mammaträff, fast med Sofie, Linnea och Malin. Riktigt kul att vi börjat träffas tycker jag! Synd bara att jag inte hade med mig kameran idag, får försöka att komma ihåg den till nästa torsdag istället. Försov mig faktiskt rejält imorse så jag får ta och skylla på det! :)
Hade jag vetat hur man länkar till någons blogg så hade jag nu länkat till Malins, men tyvärr så har jag inte förstått mig på det där ÄN.. Så ni som brukar kika på hennes blogg tycker jag kan göra det nu också, för där finns en bild på alla bebisar från idag :)

Förresten så var vi ju och vägde Molly i tisdags. Nu stannade vågen på 4145g och så har hon blivit 56cm lång.. Älskade lilla barn!

Nej nu ska jag bänka mig framför det utomordentligt töntiga programmet "Mammas pojkar". Riktigt patetiskt men kul ändå ;)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mary

Oj, grattis till henne då! ;)

Nej, det är ju som sagt lite svårt. Nu har inte J kollat schemat ännu (trots att jag tjatat) så jag vet fortfarande inte hur han jobbar då. Men om det nu inte går så får jag väl helt enkelt nöja mig med att kika på bilderna och träffa er till jul då istället... :) Har ni fixat det som behöver fixas till dess då?

Kram kram

2009-11-05 @ 23:54:58
URL: http://lifestylebymary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har drömt om lilla Molly inatt :) Kram Emelie

2009-11-07 @ 10:08:37
Postat av: Anna

Vad fint du har gjort på bloggen=)

2009-11-08 @ 18:54:41
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0