Fredagsmys

Jag måste sluta skriva att jag ska komma med en bättre uppdatering imorgon i mina inlägg. Såg nu att jag hade skrivit i tisdags att jag skulle lägga upp bilder på Molly i onsdags, men som ni nog har märkt så blev det ju inte så... :P

Idag är det FREDAG, så efterlängtat! Jag älskar fredagar som nuförtiden alltid bjuder på fredagsmys framför Idol på tv. Jag är en tönt, jag vet. Men Idol ÄR bra! :)
Ikväll blir det dessutom extra trevligt då vi får hit Emelie och David på besök. Hade tänkt introducera David lite i bebisvärlden så att det kanske händer nåt där nångång!
Och då är det ju himla tur att just våran tjej kanske är världens snällaste! ;)





På den sista bilden hade hon just "skrattat"! Det är så himla irriterande att jag ALDRIG hinner få med hennes leenden på bild. Men snart så :)

Trevlig helg på er, och nu säger jag bara.. Vi hörs någon dag! :)

Kommentarer
Postat av: Malla

Samma här, Nellie ler så vackert och "skrattar" men det är omöjligt nästan att få med det på bild! Igår lyckades jag med ett som jag la upp iaf :) Alltid ngt, men det lär nog bli mer och mer av deras söta leenden :)

Men du, du ser ju ut att ha en fin hårfärg?!

2009-10-16 @ 18:54:07
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Malin & Liam

men så söta tjejer:)allt bra?kram

2009-10-19 @ 16:19:36
URL: http://dalarsson.blogg.se/
Postat av: lea

jo man vill annat´än blogga.sen är det nog inte så kul för folk att alltid läsa vad vi gjort och då jag inte har annat att skriva är det lika bra att låta bli:P ja men det skulle vara roligt om vi kunde ta och ses=)...Herman var ju lika stor som molly då han föddes men jag tror han går om hon nu fast än han är 2 v yngre...blir spännande att se hur mycket han växt i morgon!, det var så kul å höra Niklas och johan prata om barnenalltid annars är det ju vi mammor som pratar barn=) jo du det går faktiskt jätte bra han sover super bra ( peppar peppar ta i trä=) äter och skiter...som det ska! själva då,hur går det för er?=)

2009-10-20 @ 15:40:28
Postat av: Jane

men vänta nu, du va ju brunett förut.. Läste att du satt med färg i håret, men fick du till det blonda sådär bra hemma själv???? Wow i så fall =)



Hon är jättefin er lilla tjej =)

2009-10-23 @ 07:22:55
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jane

jaa men jag tyckte iaf det såg bra ut, men ja passa dig så du inte tappar håret :P



I början när Kendra va bara några veckor så brukade hon somna rätt sent, typ tolv--ett ibland och sova till kanske 6, äta och somna om igen...

Nu somnar hon mellan 19-19.30 och sover till ca 7.

Så man ska inte klaga =)

2009-10-23 @ 13:06:58
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0