Bortskämd

Har just lagt lillan i sin säng och nu tror jag minsann att hon har somnat.. Får se om den här natten blir lika lyckad som förra, för då somnade hon kring den här tiden, eller ännu tidigare, och vaknade inte förrän strax före 08.00(!!). Har inte ens vaknat och behövt ge henne tutten heller, det kallar jag lyx! Så inatt har jag verkligen fått sova lääänge, lite bortskämd blir man ju. Hoppas verkligen inte på en totalvändning snart ;)
Annars verkar allt vara tipptopp med tjejen. Hon har varit lite trög i magen och fick inte bajsa på nästan 3 dygn, så jag hann bli riktigt orolig innan jag ringde BVC och kollade så att det var ok. Och det var det tydligen, eftersom att jag ammar. Det låter helt sjukt i mina öron, men dom ska tydligen klara sig upp till 2 veckor utan att göra nr 2!
Hursomhelst - igårkväll kom det då. Och ordentligt! Kan ju säga som så, jag fick storstäda här hemma efteråt. Eftersom både jag, golvet, skötbordet, VÄGGEN, några vaser och såklart Molly fick bajs på sig! Haha.

Idag har jag och gumman varit in till stan en sväng. Träffade Emelie, Jessica och deras supersöta mamma Kicki. Dom fick såklart snusa lite på Molly och som dom gillade det, men vem gör inte det?! :)
Vi drack lite kaffe och pratade på röda lyktan, och sen gick vi en sväng på stan.
På röda lyktan var jag även igår med Sofie och tre nya bekantskaper Malin, Linnea och Mona med barn - utanför och inne i magen ;) det var riktigt trevligt!

Imorgon ska vi till Johanna och Ozzy och umgås alla "våra" mammor som alltid varje onsdag. Då blir det kanske lite mer planering inför lördag också då vi ska ha en halloweenfest!

Nej nu måste jag verkligen avsluta det här och lägga mig istället. Ögonen hänger inte riktigt med märker jag... :)
Godnatt!





Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken sötnos hon är! =)

2009-10-28 @ 09:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0