Jag är så trött!

Vet inte vad som har hänt, om allting kanske kommer efteråt. Men nu är jag då så sjukt trött. Har ändå fått sova ganska bra inatt, somnade väl kring 11 och så var jag och lillan vakna ungefär mellan 3-4 inatt och sen sov vi till 9.30(!). Men ändå så kunde jag inte hålla ögonen öppna nu mellan 14.00 och 16.00. Så jag och lillan har sovit tillsammans i soffan i vardagsrummet. Himla mysigt, men nu har jag ont i nacken! :)

I veckan har vi inte haft så mycket för oss.. Igår var vi hos Sofie med alla dom vanliga + bebisarna. Och sen for vi hem för lite matning till både henne och mig själv. Mamma kom hit också och var med Molly i 1,5 timme så fick jag vara iväg en stund på "ladies night" på ångsågen. Kul att göra nåt annat!
Johan har vi knappt sett till nåt i veckan, i måndags jobbade han över, tisdag hade han träning, och igår jobbade han på den där tjejkvällen dom hade. Så ikväll ska vi mysa!
Jag har iofs en del hårfärgning som jag måste ta tag i, men han är ju iallafall hemma och det är ju skönt.
Angående hårfärgningen så ser jag nu ut som en kyckling - minst sagt. En kyckling med mycket orangea detaljer! Så det ska jag försöka ordna till ikväll, får ser hur jag lyckas...

Imorgon har jag planerat att fara in till stan ett tag. Det som jag nästan gjorde varje dag förut händer nu som bäst bara en gång i veckan. Fast det är bra, går betydligt mindre pengar ju. Får se om jag lyckas hitta nånting fint, skulle verkligen behöva en höst/vinterjacka. Men det är så himla svårt att hitta tycker jag, men kan ju hoppas att jag har turen på min sida imorrn!   

Vad mer har hänt, jo dopet är bokat. Blir den 21 november i Piteå stadskyrka. Lokalen efteråt är fortfarande lite osäker, men kanske att det blir bestämt imorrn.

Har inte tömt kameran på bilder än, så någon bild på Molly kommer det inte idag. Och på tal om henne så hör jag nu en liten tjej som antingen vill ha mat, eller så bara lite uppmärksamhet. Bäst jag skyndar mig då!
:)
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Malin o Liam

Stackars,jag blev också sådär trött efter en månad typ,man hade så mkt energi och var uppe i vrv i början sen så slår tröttheten till,men det går över snart ska du se,hon verkar då sova riktigt bra,det är ju skönt:)annars då,allt tipp topp?:)kram

2009-10-08 @ 19:43:39
URL: http://dalarsson.blogg.se/
Postat av: Jane

säger som Malin.. Man blir trött efter ett tag. Kanske det beror på att den första spänningen lägger sig eller så =)

2009-10-23 @ 07:20:17
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0