LESS!

Åh varför startade jag ens detta projekt? Nu sitter jag här halvt mitt i natten med hårfärg i håret, IGEN...
Hade inte tänkt göra nåt idag, men efter att jag gått förbi spegeln nog så många gånger så insåg jag att jag var tvungen.. Den där gulblonda färgen är verkligen inte någon höjdare. Okej om man är 14 eller så :P
Och då man dessutom lyser som en sol på skallen är det inte så roligt längre!
Jaja vi får väl se hur det här blir då... Såg inte alls så lovande ut då jag höll på att sätta i färgen, det gula ändrade helt plötsligt färg till nån slags lilarosa läcker nyans. Så det här blir spännande ;)
Vi får väl se om jag ens går utanför dörren imorgon.

Måste gå och kolla läget nu... Men jag uppdaterar bättre imorgon. Då ska jag även lägga in lite nya bilder på lillgumman.
Var förresten och vägde henne idag. 3690g! Det tar sig :)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fortfarande ledig imorron?!

Om det går bra så kan ja komma kring tolv-ett.

kram

2009-10-14 @ 17:53:07
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0