Morrn morrn

Nu är helgen snart redan över.. Man hinner inte med kan jag tycka.
Gårdagen spenderades mest hemma, Johan jobbade till 1 så jag och lillälsklingen hade mysdag tillsammans - som så många andra gånger :)
Då johan slutat for jag en sväng på gallerian och sen for vi och handlade kvällens mat och onyttigheter. Det blev fläskfilé, potatis och grönsaker i ugn till middag. Himla gott!
Om jag ska vara ärlig så har jag inte alls gjort mat många gånger hemma sen Molly kom, vi har blivit riktigt bortskämda av speciellt mamma(mormor) som ofta bjudit oss på mat eller t o m kommit hit och LAGAT den :P
Är ju tur att hon får ut nåt av det också, för jag tror inte att hon blir så ledsen då hon får träffa sitt lilla barnbarn!
Och då vi ändå har mat på tal kan jag ju meddela att jag nu försöker att dra ner på mitt socker och fikaintag, okej från och med idag... Jag ska verkligen försöka att inte trycka i mig alla dessa onyttigheter varenda dag, för nu vill jag ha bort min hängande dallriga mage, haha.
Jag och Sofie har bestämt oss för att börja träna senare, på riktigt, alltså gym. Men det får bli efter våra efterkontroller och då vi kommit fram till vars vi vill träna. Själv är jag väldigt sugen på Step-in, nära och bra! Men vi får se hur det slutar, ska kolla lite priser och så också.

Nu har vi just vinkat av pappa som for till a-jaur och ska spela innebandymatch. Matchen börjar dock inte förrän 14.30, men eftersom att dom samåker med ett annat lag som spelar före så var dom tvugna att fara så tidigt. Så han är väl inte hemma förrän 19.00 ikväll kanske... Trist.
Vad jag och Molly ska hitta på idag har jag än inte bestämt mig för, kanske att vi ringer hit något besök, eller så far vi och hälsar på mormor. Skulle även behöva till barnens hus och köpa ett babygym, för nu ser man verkligen hur uppmärksam hon har bötjat bli. Kan ligga och titta på saker länge. Så sött så! :)

Ska dricka lite kaffe nu så kanske jag piggnar till lite... Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Malla

Hej hej, jodu helgerna bara springer förbi! Man hinner verkligen inte med mkt innan det är måndag igen!



Det här med socker/vikt...jag är SÅ avis på dig och Sofie som bara har ngt ynka kilo kvar..jag har kämpat och kämpat i en massa veckor men har fortfarande 10kg kvar innan jag är nöjd (6kg till inskrivningsvikten)...jag äter dock i stort sett inget socker/godis och har gått ner ca 1 kg i veckan, så det går ju framåt i alla fall :)

2009-10-11 @ 10:05:45
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Sara

jag tränade förut på stepin och det är jättebra där! så jag tycker ni ska satsa på det :) jättebra service också om man får problem med nåt =)

2009-10-11 @ 10:40:13
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Malla

Vi har inte gjort så mkt alls, var till ett par kompisar och käkade och umgicks i fredags...igår var vi till stan en sväng och idag blir det nog inte så mkt mer, kanske en sväng till stan.

Har egentligen en massa att göra men va tusan, man måste passa på att bara hänga med varann också :)

2009-10-11 @ 10:54:34
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad gör ni i veckan då? kanske att jag tittar förbi, för nu är min förkylning borta!

2009-10-11 @ 19:06:15
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Anna

okej! men på torsdag kanske. Börjar ju 17 då, men får se om ja har nånting ja måste göra, men antagligen inte, så ja kommer nog förbi en sväng då=)

2009-10-13 @ 17:00:11
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0