Sämst

Jag är verkligen sämst på det här med att blogga. Ibland undrar jag varför jag ens ska ha en blogg! Hoppas att jag kommer få tillbaka energin och lite av tiden till det här framöver iaf.

Var väl precis en vecka sen jag skrev något nu. Det går så himla fort! Är ju jämt fredag och söndag känns det som, veckodagarna bara springer iväg. Imorgon blir våran älskade tjej hela 7 VECKOR! alltså snart 2 månader, riktigt galet.
Kändes som att det var nyss jag var gravid och såg ut såhär...


Det är fortfarande så ofattbart att det faktiskt var Molly som låg och sprattlade där inne.
Men jag är iallafall så himla glad och lycklig över att allt faktiskt gick så himla bra, att hon kom ut och var helt frisk och alldeles underbar - våran älskade dotter!


Ikväll ska jag och tjejerna ut och äta på golden. Det ska bli himla gott, och kul att göra nåt annat, fast än det ALLTID känns i hjärtat då jag lämnar Molly hemma även om det bara är en liten stund. Men det är nog bra med lite träning då och då! :)

Nu ska lillan få mat, och sen ska vi ta en liten promenix till mamma.
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej vännen! Jennie ville gärna att vi skulle hälsa på dig imorgon om det passade er. Ringer dig imorgon. Jag tycker också du ska vara överlycklig över en sån fin och underbar dotter, det skulle jag också vara :)

2009-10-23 @ 15:22:11
Postat av: Jane

okej =)

Ja men det blir bättre och bättre med sömnen =)

Vet hur det va i början där då man skulle ha henne i egen säng, MEN dom sover oftast bättre i egen säng också. Det e lätt att man stör dom när man sover bredvid och ligger och rör sig och pratar i sömnen osv =)



Vi har flyttat till östersund, så det är här vi håller till just nu =)

2009-10-23 @ 16:02:49
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Tjeena!

Jo det var längesen.Allt är bra med oss,har jobbat rätt så mycket så jag ser fram emot en lugn och ledig helg :) Hur är det med er och hur går det med lillan?Blir hon snart 2 månader!?Herrejisses så fort tiden går!



Kram

2009-10-23 @ 21:41:23
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0