Mer bilder :)

Imorse väckte lillhjärtat mig halv 9 och ville ha mat.. Så efter en ganska lång tids ätande, mys och blöjbyte sitter jag nu här med dagens första kaffekopp. Har även hunnit stryka hennes nytvättade sängkläder eftersom att det hände en liten olycka i dom hon hade innan - en ordentlig spya handlade det om :p
Jag som i vanliga fall är väldigt kräsen när det gäller bajs och kräk har nu fått se en helt ny sida av mig själv. Självklart blir det ju inte samma sak då det är ens eget barn som släpper ut dessa saker, men att det skulle gå såhär enkelt trodde jag inte :)

Idag tror jag att vi ska få besök av Johanna, Ozzy, Frida å Mira om nu Fridas näsa har blivit friskare. Men det lät då så igår iallafall så vi får väl se :) ska bli kul att få visa upp lillan, för dom har faktiskt inte sett henne ÄN!
Var även tänkt att Emelie och Jessica skulle komma ikväll, men fick ett sms igår av Emelie där hon skrev att dom höll på att bli förkylda, så det lät ju inte allt för lovande. Vill inte riskera att lillan blir förkyld så det besöket får nog vänta...

Måste passa på att städa lite nu medans älsklingen sover... Men bjuder på lite bilder även idag! :)






Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Mio tackar :)



Vad söt eran lilla prinsessa är!!

Funkar amning, sömn och allt sånt? :)



Kramar!

2009-09-21 @ 14:36:30
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Mona

Tack ska du ha! man kan få sina moments ibland:) Jag tror också att det kommer att gå jätte bra, men det börjar kännas pirrigt också.

2009-09-22 @ 08:24:26
Postat av: Jennie och Norah

Oj så snygg liten tjej ni har!

Jag blir ju bebissugen av att kika in på din blogg ;)



Vad roligt,förstår att det var skönt med lite sällskap!Och jag saknar(än!) också den tiden,var mysigt på nåt sätt och allt var så nytt.Det är verkligen en speciell känsla!



Allt är bra med oss,Norah är på dagis och vi jobbar.Nu förstår man verkligen vad folk menade med att "ta vara på bebistiden,för den går SÅ fort!",klyschigt tyckte man då,men nu inser man hur äckligt fort ett år kan gå!



Ammar du lillan?Hur går det isf?

Har du gått ner mkt sedan förlossningen?

Många frågor..:)

Kram!

2009-09-22 @ 10:04:06
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så otroligt söt hon är, längtar så mycket tills jag får träffa henne igen :) Kraam!

2009-09-22 @ 17:57:36
Postat av: Maja

Tack bara fint, hur är det själv som nybliven mamma? :-)

2009-09-22 @ 22:13:52
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: My

Guud, så otroligt söt hon är!! & liten ;D

2009-09-24 @ 08:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0