Tidsbrist

Sorry för den dåliga uppdateringen, men jag har verkligen inte haft tid. Fast än att vi oftast bara myser hemma på dagarna så räcker inte tiden till. När hon sover så måste jag ju plocka och fixa till här hemma, och tvättmaskinen, ja den har nog aldrig gått så mycket som nu! :)
Idag har jag ogjort en hel del, men det beror på att vi faktiskt inte steg upp förrän 10.30! Okej, vi vaknade först 07.00, men då hade inte jag någon lust att stiga upp så hon fick mat och sen somnade vi igen. Grymt skönt och välbehövligt! 

Och lillgumman hon bara växer och växer, även fast jag ser henne hela tiden varje dag så märker jag en enorm skillnad, och allra mest på längden! Blir kul att se på torsdag vad hon har gått upp, vet dock inte om hon kollar längden då, men det får vi ju se.. Pappa ska få följa med då också, för vi har inte tid förrän halv 5.
Förra gången vi var där var nämligen ingen rolig upplevelse, hon hade sovit i ett par timmar innan vi for dit och alltså inte ätit på lika länge. Så då jag hade klätt av henne för vägningen och mätningen så började hon skrika, ordentligt. Men det är ju inte så konstigt, kan ju inte ha varit ett så roligt uppvaknande då dom sliter och drar i henne för att mäta längden. Huvva!
Hoppas alltså på ett trevligare bvc-besök på torsdag! :)

Idag har vi inget planerat, blir bara hemmamys och kanske en prommis lite senare. Nu är det dock dags för blöjbyte hör jag ;)


Lilla älsklingen i vagnen


Vackra barn!


Att ligga på mage är inte SÅ kul..


Inte heller att få medicin...


Men mammas knä är ganska mysigt :)



Kommentarer
Postat av: Mary

Oj, på den där sista bilden ser det ju ut som att det hänt jättemycket! Jättefin och jättesöt!

2009-09-29 @ 16:03:45
URL: http://lifestylebymary.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oj, vad jag verkligen måste träffa er. Tiden bara rusar iväg känns det som och det syns att hon blivit några veckor nu. Längtar redan till fredag då jag får träffa dig och sötisen. Kram vännen!

2009-09-30 @ 21:36:00
Postat av: Linn och flisis

va sööt hon är.... du, är hon ganska pappalik eller? Jag vet inte hur ni såg ut som barn iofs, men de är som roligt...felicia var pappalik från början, och nu är hon en kopia av mig...så det ändras, vilket är himla kul=)

2009-10-01 @ 06:59:49
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Cornelia

2009-10-01 @ 17:19:36
Postat av: Cornelia

Hej, jag hittade hit via Majas blogg. Jag undrar vart ni hittat eran snygga halltapet? :)

2009-10-01 @ 17:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0