Handlat lite

For in en snabbis till stan för att handla lite grejer som jag spanat in. Och så tog jag äntligen tag i att köpa en väldigt tråkig grej - nämligen en bröstpump. Ja det var lika trist och dyrt som det låter. Men tur att jag vann 500:- på bingolotto i söndags. Räckte ju till nästan hela iallafall :)
Blev även två tröjor/tunikor/klänningar(vad man då ska kalla det?) till mig själv från gina. Och så fick sig lillan en till filt och en söt rosa leopardmönstrad sparkdräkt!

Senare då jag ska hämta Johan från jobbet i vanlig ordning blir det handling för oss, och då tror jag bestämt att jag ska köpa med mig hem lite lotter. För igår då jag skulle hämta ut min vinst från i söndags så passade jag även på att lämna in två jättegamla bingolotter som jag fått av mormor tidigare där hon hade vunnit två sverigelotter på varje. Och på dom lotterna vann jag 125:-. Så jag tror att turen börjar bli min nu, snart är jag RIK! ;)

Nä om man skulle dra ett varv med dammsugaren kanske, det är då verkligen behövligt.

Kommentarer
Postat av: Malla

Ja alltså jag visste ju inte alls om du skulle se att det var jag så först hade jag nog tänkt skita i att hälsa, men d kändes så töntigt då man ändå surrat lite här och så :)

Inte lät du otrevlig, du hälsade ju tillbaka iaf :)

2009-09-01 @ 16:18:28
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Malla

Jo det är bara bra med lillsötisen, vi ska väga henne på torsdag,hoppas hon gått upp som hon ska, men hon äter då utan problem så :)

Annars så sover hon ju som en stjärna hittills, så himla skönt. Kan ju komma bakslag men d är väl bara passa på att njuta :)

2009-09-01 @ 21:55:47
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha, ja som jag skrev i ett inlägg tidigare så har jag nån sorts hatkärlek till detta med bloggandet ;) Men nu är jag här för att stanna :) Jodå allt är bra, Alice har blivit lite förkyld, men hon är pigg och glad ändå :) Allt bra med dig då, ser att det är ju bara en vecka kvar nu! ;D

2009-09-02 @ 12:21:40
URL: http://millaoalice.blogg.se/
Postat av: Maja

En vecka kvar.. det är ju INGENTING jämfört med 9 månader! Hoppas allt går bra, önskar er all lycka :-)

2009-09-02 @ 12:22:30
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0