Konstig dag

Idag har varit en konstig dag... Har inte fått nåt vettigt gjort alls. Bara slöat framför tvn eller suttit vid datorn.. Fick ett roligt samtal inatt halv 2 som gjorde så att jag inte alls har kunnat koncentrera mig idag! Sofie åkte nämligen in till sunderbyn pga att vattnet gått! :) vandrade omkring länge, länge efter detta samtal och kunde inte alls somna förrän efter hennes sms som kom nångång kring 4, där det dock stod att dom fick åka hem... Riktigt trist. Men nu är det ju iallafall på G!
Efter smset har jag bara sovit korta stunder fram till kl 7 då Johan gick upp och ville ha skjuts till jobbet..

Pratade nyss med Sofie - och hon ska nu försöka sova en stund eftersom att det inte blivit mer än två timmar för henne på det här dygnet. Och startar inte värkarna "på riktigt" och av sig själv så blir hon igångsatt fredagmorgon!! Det är INTE länge kvar. Tänk, på mindre än två dygn är dom en till i familjen! Usch vad avis jag blir :)

Har varit ute på en kort promenad med Amie nyss, och tror bestämt att vi ska gå en längre senare också. Har nämligen tänkt starta något ;)
För nu om nångång kommer det ju bli ännu mer tråkigt att vara gravid. Vem ska jag nu gnälla tillsammans med?!
Nej fy sjutton vad jag hoppas att jag slipper gå över en jävla massa dagar.. Jag tycker faktiskt att nån av oss kan få på bestämd tid eller kanske t o m tidigare!

Nu måste jag klä på mig vanliga kläder och börja rulla mot Ångsågen. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0