Tack!

Har inte haft tid att uppdatera på ett tag, men måste iaf skriva ett snabbt inlägg nu..
Jag vet att Maria brukar läsa min blogg, så jag vill passa på att tacka dig för det fina kortet du kom med och även för innehållet :) det var jättegulligt - och som sagt, du får komma och kika på henne ordentligare nån annan gång! Kanske då Lena kommer hem :)

Har just lagt lillan igen efter lite morgonmys, så nu ska jag göra mig själv klar för idag ska vi på mammaträff hos Johanna. Det blir första gången lillan får följa med nånstans förutom till mormor eller farmor och farfar då såklart. Så det ska bli kul! :)

Fick ju besök av Johanna & Ozzy, Sofie & Theo och Frida i måndags så här kommer två bilder från då, och såklart också en på min lilla älsklingstjej :)


Johanna och Ozzy :)


Och så "lilla" söta Theo :)


Våran snyggunge :)

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Njaee..Inte än ;)

Vi vill ha hus först,sen blir det väl att åtminstonde tänka på saken!

Hur tätt vill ni ha emellan?



Jag gick ner ca.14kg ganska omgående.Sen droppade det av kilo för kilo och tillslut var jag nere på min ursprungsvikt utan attha gjort något speciellt.Nu väger jag mindre än vad jag gjorde innan,så man kan säga att det är som att köra ett träningspass varje dag när dom börjar närma sig året :)



Vad ska Molly heta i mellannamn förresten?

Kram!

2009-09-23 @ 19:05:43
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0