Ångest!

Just nu lider jag av väldigt mycket ångest - beslutsångest!
Jag fick inbjudan i veckan till klassfesten som är den 12 juni. Hade inte fått någon tidigare eftersom att jag egentligen inte gick ut med dessa 9:or. Men då var det en snäll tjej i klassen som fixade så att jag fick en inbjudan iallafall.
Hursomhelst, jag kan inte bestämma mig för hur jag ska göra!! Blir galen. Och för er som inte redan vet så kan jag ju berätta att jag hoppade bak en klass till 8:an då jag hade gått halva 9:an. Därför känns det extra pirrigt.. Men jaa, jag måste kanske fara ändå. Lär nog ångra mig sen om jag inte gör det skulle jag tro!
Däremot var ju min tidigare plan att jag skulle ha hunnit utbilda mig och skaffat ett seriöst jobb innan denna klassträff. Men riktigt så blev det ju inte :P
Istället har jag ju världens finaste dotter, och det är ju då verkligen nåt jag kan skryta om ;)
Ja vi får se hur jag gör, har ett tag att fundera på. Betalningen ska inte vara inne förrän den 25 maj så..
Däremot så kan jag inte fatta att det är 10 ÅR sen jag gick ut 9:an, eller 9 blir det ju faktiskt. Men 10 år sen jag egentligen skulle ha gått ut då.. Oj oj! Då var jag 15 år och en väldigt förvirrad själ. Vilken tur att jag har blivit vuxen. För jag skulle nog inte vilja vara 15 igen, det var faktiskt en jobbig tid i livet.

Undrar om nån från klassen läser bloggen? Vore ju kul med en kommentar isåfall :)
Nu är det snart grötdags för lilla fröken Grahn.

Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Emmeli och Mio

Självklart ska du fara!!!

Jag ska dit och längtar hur mycket som helst :)

2010-04-01 @ 10:06:43
Postat av: Sofie

Hehe joo en liten gangster :p



Vi hörs i morrn så ser vi hur det blir! kram!

2010-04-03 @ 21:56:03
URL: http://sofiea85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0