Godmorgon

Idag vaknade vi 06.00 här i huset. Tidigt med ändå mycket bättre än 05.20 som hon ville upp igår morse ;)
Har inga planer för dagen, så allt är välkommet!

Pratade med Sofie igår som hade pratat med en tjej som heter Maria som har ett barn i ungefär samma ålder.. Hon tyckte att vi skulle styra ihop en "mammafest" med lite olika mammor. Det lät ju som en himla kul idé tycker jag! Däremot så vill jag tillägga att tjejer som inte har barn är självklart också välkomna! Dom hade pratat om nångång i mitten av maj.. Så finns det några som är intresserade? :)
Mina egna mammor räknar jag såklart med, ni har inget val ;)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emmeli och Mio

Tack för dina ord :)

Jag tycker definitivt att du ska joina mig!

Det är skitjobbigt just nu och kommer säkert vara det ett bra tag till, men när man väl har kommit ifrån själva beroendet och börjat ändra tänket så kommer det vara SÅ värt det!

Ta en funderare och återkom sen, man måste ju verkligen vilja för att man ska klara det :)



På tal om beroende, röker du nu eller har du slutat för gott? :)

2010-04-21 @ 08:32:01
Postat av: Jane

ja det går undan minsann =)

Hon blev 1 år den 4 april =)

2010-04-21 @ 14:38:55
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0