Ultraljud

Idag är det 1 ÅR sen jag och Johan gjorde en av de häftigaste sakerna jag gjort i hela mitt liv. Nämligen ultraljudet på min mage och lilla Molly :) jag minns hur äckligt nervös jag var då jag låg där innan jag fick veta att allt var okej. Och då hon sedan sa att allt såg ut precis som det ska så rann det ett antal tårar, vilken skön känsla!
Varför jag kommer ihåg att vi gjorde ultraljudet idag är för att Benny(Mollys farfar) fyller år idag :)
Grattis grattis!


Såhär såg Molly ut i magen :)
den här bilden är dock inte från rutinultraljudet, utan från ulet som vi gjorde i Umeå. Men bilderna från första ultraljudet var inte så bra..

Idag hoppas jag på en bättre dag, men det verkar se lugnt ut än så länge iaf. Molly fick för sig att vara vaken typ hela dagen igår. Hon blev arg direkt jag försökte få henne att sova, så det var inte sådär jättekul. Hon sov väl sammanlagt kanske 1,5 timme på hela dagen, och brukar vanligtvis sova minst 3tim och ibland mer..
Men nu har hon då somnat i vanlig ordning så den här dagen blir nog förhoppningsvis bättre. Tror att vi ska ta en prommis idag också, det är ju nästan ett måste nu när det är vår och sol ute :)

Ikväll tror jag att det blir kvällsfika me brudarna.. Jag hoppas då på det!

Kommentarer
Postat av: Malla

jo det skulle vara kul att ses, har pratat om en kaffe med sofie nästa vecka så vi kan ju ses alla 3 (6) då och om ngn annan vill :) jag kan alla dagar fram till 13.30

2010-04-15 @ 19:50:57
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Anonym

Jag fick nästan lite magknip när jag läste ultraljud, ska ju bli sååå spännande. Har kommit på andra tankar med att göra ett sent.. då spar man ju på det roliga :) Vi måste ses vännen. Ska hämta Kajsa på dagis imorgon och sen ska hon sova hos oss, men jag ringer img, puss!

2010-04-15 @ 19:57:44
Postat av: Anonym

Ne, vi har länge pratat om Dante men det är mer när vi pratat med våra familjer som vi börjar älska det ännu mer :) Tyra visst du väl? :)

2010-04-16 @ 07:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0