De senaste dagarna

Hallå hallå.
Nu har jag tagit mig lite kraft och ork till att skriva här igen. Kan ju sammanfatta de senaste dagarna lite.. :)

Fredag :
På dagen var vi hos Sofie, jag och molly såklart. Och så även Emma & Hugo. Alltid lika kul att ses med barnen, och speciellt kul är det ju att se alla deras framsteg! Nu har jag ju hört att Hugo faktiskt har börjat GÅ sen vi sågs sist också, inte illa Hugge ;)
På kvällen träffade jag Emelie och Kajsa på Nodo och fikade och surrade. Riktigt fina tjejer det där! Och Emelies mage den växer och växer. Såå kul! Jag är nog garanterat lika uppspelt som hon själv :p
Tog en bild på magen, men har inte frågat om lov till att lägga upp den än, så får nog göra det först :)

Lördag :
Jag smet iväg direkt stan öppnade och kikade runt lite. Blev såklart bara shopping till Molly som det brukar.. Hon fick sig två pyjamaser, två par byxor och en body. Är så jäkla kul att köpa kläder åt henne! Min lilla docka! Nej det kanske inte lät så bra, men ni fattar :)
Hade jag varit en aning rikare hade jag nog inte gjort annat..
Jag tog mig även en sväng in på sys, ifall att jag då mot förmodan skulle få för mig att gå ut en sväng på kvällen. Kändes inte alls så väldigt peppande då, men med lite snack med Frida och Johanna så fick dom mig på andra tankar och jag följde med! Hade riktigt kul också! Var andra gången jag var ut sen Molly kom, och den första gången höll jag bokstavligt talat på att frysa tårna av mig då vi fick köa i närmare en timme i typ 25-.
Så jag "gick hem" från challenge och kände mig riktigt nöjd med kvällen och utgången! Var inte igår jag dansade sådär mycket på en kväll, brukar känna mig alldeles för obekväm för det, men i lördags var det som sagt riktigt kul :) Så tack för övertalningen brudar!

Söndag :
Mollymys hela dagen. En långprommis och väldigt mycket slöande. Det var väl min dag i korthet :)

Idag :
Molly gjorde morgon kl 06.00 som hon förövrigt nästan gör varje morgon nuförtiden. Lite för tidigt för min smak, men det är bara upp och hoppa ändå :)
Jag har ju dock turen att hon vill sova ganska snabbt efter hon har vaknat och fått flaskan så imorse somnade hon om 07.30, och det gjorde även jag. Vi sov väl till 09.30 eller nåt sånt.
Kring 12 for vi och hälsade på Sofie och Theo. Och ett tag senare kom Johanna och Ozzy också.
Ja det var väl allt som var värt att skriva om idag, för visst har jag gjort en massa andra saker också. Som tvättat, duschat, dammsugit och sånt där tråkigt. Men det är nog inte så intressant..

Ojdå. Nu är ju klockan redan halv 11! Och jag är vaken.. Illa. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0