Vill ha!

Åh va det är mycket saker jag vill ha just nu, jag vill göra om massor här hemma. Byta gardiner, byta ut lite saker OCH inreda Mollys rum och i det ingår ju såklart nya tapeter också.
Som om inte det var nog så skulle jag gärna vilja ha typ 50kvm mer boyta på huset också, NU. Men det får jag isf snällt vänta på ;)

En cykel vill jag också ha, en vit fin med cykelkorg och några växlar. Så om nu någon vänlig själ känner för att uppfylla min önskan blir jag ju mer än glad :P
Vi fick ju igen lite på skatten, men dom pengarna kommer gå till att göra klart här ute bland lerhögarna. Behöver nya plattor, jord och gräs. Usch vad tråkigt, men samtidigt så är det ju inte alls kul som det är nu heller.. Tur att dräneringen är bortgjord iaf!

Idag måste vi ju såklart ut och gå i det fina vädret.. Hoppas att Emelie vill följa med!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maja

Se där! :) Nöjd med den? Jo med mig är det bara fint! Hur är det med dig och familjen? :)

2010-04-22 @ 21:35:48
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0