Tack för i år, med glädje!

Sådär ja, då var pdol slut för i år. Nog är det ju kul att det finns, men satan va less man blir ändå, Allt folk, man orkar inte köra bil, trängas i stan, och framförallt KÖA, överallt. Nä tack och hej, vi ses nästa år igen! :)

Jag var ut i onsdags med några av tjejerna på 1906, men då var det mkt lugnt, som planerat. I torsdags var vi inne i stan och åt lite festivalmat och hälsade på Johans mormor. Och i fredags fick Molly sova borta för 2:a gången, för då var jag och Johan ut tillsammans. Vi var först hos Sara och Henke, där var det himla trevligt, och mycke folk. Kring 30 tror jag att jag fick det till! Ca 23.00 promenixade vi in till stan och vi tjejer drog iväg själva då vi kom in på området. Nog var det grymt kul vissa stunder där inne, men för det mesta kände jag mig mest bara gammal ;) Typ på kittelfjäll, alltså är det bara jag som tycker det, men fan va trist! Alldeles för mkt folk så man knappt kan röra sig, ingen sittplats och bara trängsel överallt. Tycker att Piteå kan ta och dela upp sig lite, fanns ju ett tält mittemot också, skulle bli mkt roligare då!
Hursomhelst kring 02.30 var jag och Johan hemma igen. Jag hade så jävla ont i fötterna så att jag trodde dom skulle lossna! Aldrig mer.

Jag tog en rejäl sovmorgon i lördags. Vaknade 12.00(!!!), det har nog inte hänt sen jag var gravid i v 20 eller nåt sånt. Skönt och välbehövligt var det iaf. Jag började dagen med att dammsuga, plocka ur diskmaskinen och städa undan massa småsaker. Sen hämtade vi Molly strax efter 13.00. Som jag hade längtat efter henne!!
Vi for hem, hon sov i 2,5 timme. Jag sov i 1,5 ;) Sen blev det bara hemmamys med pizza, glass och karra. Det är livet! :)
Idag har vi varit in till stan och ätit min älskade thaiwook för sista gången i år, försökte vinna lite choklad, men det gick åt helvete och så köpte vi lite remmar. Innan det var vi upp till Johans mormor och där fick vi oss våfflor. Vi bara äter... ;)

Nu sover lillan och jag ska sätta igång en tvättmaskin..
Men lite bilder nu då!









Har lagt upp alla på facebook, så kika där också.
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är verkligen skönt att det är över. Det innebär att sommaren snart är slut och att hösten närmar sig med storfart!! :) Me like!

2010-08-01 @ 15:44:38
URL: http://emelielarssons.blogg.se/
Postat av: Lea

Hej , nej det hoppas jag verkligen att jag kan ska åka på jobbet nu å då ska jag kolla så jag inte jobbar men för allt i världen hoppas jag verkligen inte det!..så jag återkommer ;=)

2010-08-02 @ 20:09:18
Postat av: Lea

hej jo men så klart jobade jag men ska kolla om vi kan byta och det tror jag ska gå bra..har ett byte innestående;P...men ska gå ner i tid(föräldraledig) så nu kommer jag snart ha nästan alla helger lediga i alla fall;P

2010-08-04 @ 16:10:17
Postat av: Emilia

Ja han har växt grymt mycket på så kort tid. varit tvungen att köpa nya kläder åt han då han vuxit ur, men man får väl spara. har ändå bara tänkt ha 2 år mellan småttingarna! :) kul när elian börjat hänga med och skratta mycket. Ja vi ska flytta, innan elian börjar dagis osv. Medans man kan! Flyttar för nya möjligheter osv. Mest för att träffa nya människor o få jobb, i Piteå finns det inga! hoppas allt är bra med er, molly har också växt otroligt mycket!! roligt :) kram!

2010-08-06 @ 14:48:15
URL: http://missmilly.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Tack! =)

Visst är det fortfarande sagt den 21:a?

Tänkte om man skulle börja ragga lite hot mamas ;)

Ante ska då på firmafest då,så jag ska höra med barnvakt vilket kommer att innebära att vi kan vara här om vi inte har något närmare alternativ!

Kram!

2010-08-10 @ 20:16:29
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Emmeli och Mio

Ja! Men nog kommer det gå bra för Molly också ska du se :) Visst blir det den 21:a? Jag vet många som är på nu och är själv jättetaggad :D



Kram!

2010-08-10 @ 20:18:54
Postat av: Jennie och Norah

Taxi blir rättså billigt!Vi tog en buss (tror den var av det dyrare slaget) och vi betalade 50:-/pers.Helt okey faktiskt :)

Vet faktiskt inte vilka jag ska fråga,men dom jag brukar umgås med,är väl eg.inte så många..Skriver ett blogginlägg och lite på facebook så får vi se vilka som snappar upp,orkar inte skriva till varje =) Men hursomhelst så kommer det att bli jätteskoj!Ska höra med mamma om hon kan vara barnvakt,då är det ju fritt fram! Tjoho,jag är megataggad!!

Kram

2010-08-11 @ 01:03:15
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Nej eller hur!?=)

Men det är du,jag,Emmeli,Susanne,kanske sandra och så ska jag höra med sofia och eva.Syrran kanske ville komma,trots att hon inte har någon liten,hoppas det är ok? ;) Sen var nog Sarah Åhlund lite småsugen,så får se om hon pallrar sin söta rumpa ifrån Vidsel.Malla då?Vi får börja surra på henne redan nu ;) Kram!

2010-08-11 @ 22:23:33
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Postat av: Jennie och Norah

http://www.kosmetikan.se/product162-217.html <= Tandblekningen.Hittade inget namn på den,vet inte om det bådar så gott?Haha!Men ska testa den direkt jag får den och hoppas på resultat iaf.Lite feg är jag alltid och tror att tänderna ska trilla av =)



Jag är barnfri hela dagen på lördag så för mig spelar det ingen roll.Men runt 18-19?Vi behöver ju inte gå ut så tidigt vilket innebär att vi har lång tid på oss att förfesta =)

Åh ska bli så kul!!

Kram!

2010-08-17 @ 17:54:08
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Emmeli och Mio

Ja, verkligen! :)



Jag tänkte kring 18-tiden nåt sånt, passar det dig? Tänkte om du vill samåka? :)

Susanne och Mona åker också med, men vem som ska skjutsa vet jag inte riktigt än. Ska höra mig för.. :)

2010-08-18 @ 08:56:01
Postat av: Jennie och Norah

Om vi säj söjna:I lördags fick Challenge stänga för att det inte var nåt folk.Alla var på 1906 (800 inbetalda).Dom kör nattklubb två lördagar till,så vi kan ju se vart det är mest folk så far vi dit.Man ser rättså fort om det kommer att vara bra på 1906,är det inge folk där runt 00.00 så får vi nog gå nån annanstans =)



Som sagt,bara att dyka upp runt 6-7 på lördag,och då märker du även om mina tänder sitter kvar ;)

Kram!

2010-08-18 @ 09:20:05
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Ja alltså,deras jäkla hemsida har inte bara varit missvisande en gång i sommar!Men på lördag äre iaf 1906,med uteservering (sista beskedet jag fick iaf),skulle eg.vara sista helgen men så har dom även satt helgen efter också.Men jag måste ändå maila dem ang.en annan sak så då ska jag passa på att fråga en extra gång =)



Vad ska fröken ha på sig?

Och dax att uppdatera bloggen tycker jag ;)

Kraam!

2010-08-19 @ 09:10:34
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Hoho,jag måste också alltid ha nåt nytt till varje fest.det hade jag inte sist och shit så ful jag kände mig!Man är ju helt störd! =)



Det är 1906 med disco på lördag,så då vet vi det =)

Kram!

2010-08-19 @ 13:59:20
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag vill också bort med moderaterna,men med mona sahin som ev.stadsminister..Njaaaee,gillar hon icket! Nåja,detta får funderas på tills efter helgen,nu har jag viktigare saker för mig såsom en IKEA-tripp och fest ;)

Kram

2010-08-19 @ 20:02:43
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0