Bla bla bla

Mina blogginlägg lyser med sin frånvaro nuförtiden, men så blir det ibland..

Vi hade en underbar julafton i korsträsk, det var extra mysigt att vara där i år eftersom att vi inte var där året innan. Det är som en tradition för mig, vi har nästan alltid firat jul där, sen jag var liten. Molly fick jättemånga fina julklappar t ex ett leksakskök med tillhörande köksredskap, en Briospis, kläder, mössa, vantar, dagisväska, massa leksaker, två dockor, gunghäst, pengar m.m. Av mig ska hon få en bobbycar - en rosa såklart. Beställde den för ungefär en månad sen och nyss fick jag ett sms att den finns på Ica kvantum, äntligen! :)

Juldagen var också jättetrevlig, speciellt hos Johanna och Tomme. Vi skulle ha stannat där, för utgången på Challenge blev ju såklart jättetråkig, precis som jag räknade med. Att man aldrig lär sig?! :)
Johan var också med, och det var också jättekul. Tror att det var många som tyckte det. Det har ju som alltid varit vi på sånna där större fester tillsammans med dom andra paren, så nu när han inte har varit med de senaste gångerna har han ju saknats. På nyår ska han också vara med, då ska vi vara hos Peppe å Frida..

Och angående min och Johans relation till varann nu så blir den bara bättre å bättre, vi har umgåtts litegrann bara vi två när Molly har somnat. Och dom första gångerna kändes det skitkonstigt eftersom vi egentligen borde ha pratat ut ordentligt innan. Men nu har vi pratat om litegrann av det som har hänt och varit och det känns mycket bättre. Jag vill inget annat än att vi ska få det till att fungera igen, men jag är väl medveten om att det kommer ta sin tid om det ens blir möjligt. Men att vi gör ett försök och verkligen kämpar för det här känns iaf som det enda rätta! Skulle det inte funka efter det, då har vi ju iallafall gett våran familj ett ärligt försök...

Nu kanske jag borde byta om från pyjamas till nå vanliga kläder innan Agneta och Jörgen kommer hit, alltså Johans mamma och bror.. Idag ska vi då fan inte ut nåt, inte i den här kylan, 26-, brrrr!





Kommentarer
Postat av: Anna bergström

Snyggtjejen!!

2010-12-29 @ 17:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0