God Jul snart

Nu är det fan inte länge kvar tills julafton och som jag har mycket ogjort, har inte köpt en enda julklapp än! Typiskt mig skulle jag vilja säga :) ska på stan idag, och förmodligen även imorrn, så önska mig lycka till!
Har gått å blivit förkyld såhär lagomt före jul också, och jag som nyss var förkyld. Molly är också förkyld, å även hon var ju nyss sjuk. Jaja, inte mkt att göra åt det, bara gilla läget..

Nu mina vänner ska jag chocka er lite, Johan har gjort slut med Tina! Eller gjort slut, jag vet inte riktigt vad man ska kalla det, sagt att dom inte ska träffa nå mer iallafall. Och ni anar inte hur skönt det känns för mig, han har bokstavligt talat betett sig som ett svin när han varit med henne, tror att jag nämnde det i förra inlägget. Men just därför känns det så jävla bra att jag förhoppningsvis inte behöver bli så nedtryckt igen. Jag och Johan har mycket att prata om, jag har många funderingar kring just allt som har hänt. För att han valde att inte vara tillsammans med henne var dels pga att han inte kände som han borde göra för henne, och även för att han tänkte på mig och Molly, och på framtiden.. Det gör ju även jag, och det vet Johan om, det har jag gjort ända sen jag skulle vilja säga dag 1 vi flyttade in här. Det är en sak som jag har pratat mycket med honom om, skrivit sms och haft riktigt mycket ångest. För hur man än vrider å vänder på det så gick våran separation väldigt fort, FÖR fort. Vi bestämde oss för att göra det, och ca 2-3 veckor efter var jag utflyttad. Så jag har ju givetvis ångrat just det att vi inte kämpade, utan gav upp så lätt. Just då kändes det som den enkla vägen ut, men det fick jag äta upp ordentligt sen, tro mig.
Just nu vet jag faktiskt inte vars varken jag eller Johan står kring allt det här, det vi måste börja med är iaf att prata, sen får vi se vad som händer, kanske finns det nåt litet kvar som vi kan bygga upp till nåt stort igen.. För om det skulle funka så är det ju naturligtvis det bästa för både min, Johans och framför allt Mollys skull.

Nu ska jag göra mig klar medans Molly sover och sen ska jag fara och lämna henne hos farmor. Skulle vara skönt om jag lyckas köpa klart alla julklappar idag så jag slipper in imorrn, men det tvivlar jag på.
Tror inte att jag kommer hinna uppdatera nåt mer nu innan Jul, för imorrn kommer Lena och Anders hit, på fredag far vi tidigt till korsträsk för att fira jul där, och på lördag ska jag ut. Jag tror det här kommer bli en riktigt bra helg!

God Jul på er alla fina vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Följ ditt hjärta så ska du se att det löser sig till det bästa!



God jul på dig och Molly, hoppas ni får en superfin jul! Kram från oss

2010-12-22 @ 21:17:10
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0