Just nu

Just nu är jag väldigt uttråkad, och sugen på nåt gott, men har jag nå hemma? Näe! Fan vad jag önskar mig en bil i julklapp, någon? ;)
Lillan somnade kring 19.20, hon var riktigt trött. Och har varit trött hela dagen trots att hon sov i 3 timmar och 20 minuter på dagen! Men fan vilken energi hon har alltså, det kan inte vara min vildhet hon ärvde, tror mer att det är Johan som ligger bakom hennes bushumör :) Nu har hon iaf börjat klättra, på allt. Upp i soffan, ner från soffan, upp på tvbänken å ner, hänger i tvn, upp i sängen. Ja hon hinner ÖVERALLT. Hon slänger upp benet mot allt hon är i närheten av, så om hon bara växer nån cm till så är hon uppe på köksstolarna och sen köksbordet, det blir ju mindre kul!

Idag har vi varit och hälsat på Mollys farmor och farfar. For dit kring två och hem strax före fem, var jättekul att vara där och det kändes precis som innan vi separerade. Precis så jag tycker att det ska vara! Vi fikade och åt middag där, riktigt uppskattat. Och jag fick äntligen träffa min andra bebis, Amie. Som hon blev galen och glad när hon fick syn på mig. Jag blev halvt ihjälpussad :) Måste ta hem henne hit nån helg när Molly är hos Johan.

Nu ska jag lägga mig i soffan, för snart börjar desperate housewives!





Kommentarer
Postat av: Linda

skönt att det funkar med svärföräldrarna, både för din och deras skull, även för mollys :)



molly är bara så himla söt!

2010-12-07 @ 22:48:11
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Anna bergström

Busfrö!! :)

2010-12-07 @ 23:22:18
Postat av: Jane

haha vänta du bara!

Det blir bara värre å värre med det där.

Kendra hon är upp på köksbordet så fort jag vänder ryggen till, sen blir det ett jävla liv om jag försöker ta ner henne därifrån ;)

2010-12-09 @ 14:51:45
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0