Oväntat

Både igår och idag har jag fått höra många jävligt oväntade grejer. Men det känns bra, eller nu överdrev jag, men mycket mycket bättre iallafall!
Jag har varit väldigt ledsen, besviken arg och förbannad på Johan pga hur han har betett sig mot mig. Men nu har han visat den fina Johan igen, med samvete och ett fint hjärta, det är jag glad för! Allt blir så mycket enklare om vi kan prata och hjälpa varandra när vi har det jobbigt, det är väldigt viktigt.

Imorgon är det återigen dags för den där jobbiga fredagen igen, den då Johan hämtar Molly.. :(
På kvällen får jag sällskap av Sofie och kanske nån mer för lite Idoltittande så det känns bra. Och på lördag så har jag inte så mkt annat för mig än att i vanlig ordning dricka och gå ut. Det lär väl bli så varannan helg nu när jag inte har Molly skulle jag tro. Det är bra bedövningsmedel i den där alkoholen!

Vi var förresten och hälsade på på dagis igår. Molly blev helt vild och stack iväg på en gång, det var mycket att upptäcka där :) Mitt älskade hjärta! Tänk att hon blivit så stor att hon snart ska börja på dagis!! Jag har inte riktigt bestämt nåt säkert datum än, men skulle tro att det blir i början på februari iallafall :)

Ikväll ska jag sova tidigt, har sovit jävligt oroligt inatt så har en del sömn att ta igen!
Uppdaterar med bilder nästa gång :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha nu så skojj ikväll!! Kramar

2010-12-04 @ 15:28:15
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0