Yeah, jag uppdaterar ;)

Jaa, det börjar väl bli dags för en liten uppdatering kanske, var ju en vecka sen sist ungefär. Jag är inte den grymmaste bloggerskan precis :)

Ute blåser och snöar det så gud förbannat, men varmt är det, endast 1 minus. Skönt, om det inte vore för det andra då.. Molly har just somnat, och jag ska alldeles strax ta tag i diverse sysslor som t ex att platta håret, väldigt viktigt enligt mig ;) senare idag har jag ingen aning om vad vi ska göra, men nånting måste det bli iaf, har ju bil så vi får se..

När det gäller min och Johans relation är det verkligen en berg och dalbana, jag vet inte vars jag har honom och det är jävligt frustrerande.. Han kan vända från att vara snäll å omtänksam till att bli iskall och hur dum som helst på bara en dag, det håller på att göra mig galen. Jag vet ju att den största orsaken till att han blir så är för att han är med hans tjej, eller har varit. Som att han får nå krafter därifrån att trycka ner mig, jag vet inte. Nu har jag iaf bestämt mig för att bara stänga av honom. Jag ska göra allt jag kan för att inte bli ledsen pga honom nå mer, det kommer ju att bli svårt så länge han inte behandlar mig bra, men då för jag köra med /ignore. Nu jävlar ska den gamla Anna komma tillbaka!!

Nu har vi bott här i lite drygt två månader, och ska jag vara ärlig så trivs jag inte alls så bra. Grannarna är ju inte precis några drömgrannar, har fest titt som tätt, bråkar på nätterna på nåt jävla språk som jag då inte förstår, skriker och slåss i trapphuset och spelar onormalt hög musik. Det är jävligt störande! Dessutom har jag inte nån tvättmaskin än, å det hjälper ju till att jag inte trivs. Det är tur att jag har en snäll mamma som tvättar åt mig, men det känns ju ganska fel att låta hon göra det när jag är 26 år och verkligen borde göra det själv. Men går det inte så går det inte.. Tvättstugan är ju för övrigt i ett annat lägenhetshus, så det alternativet går ju inte ens att fundera på..
Vi får väl se om jag börjar känna mig mer hemma och lite mer trygg här framöver, annars får jag helt enkelt ta och kolla efter en annan lägenhet, det är ju faktiskt inte värre än så :)

Julafton är det på ungefär en vecka, och har jag ens börjat köpa julklappar? Svar nej.. Som vanligt blir jag den som springer på stan den 23:e i panik. Någon julstämning infinner sig då inte heller, eller ja kanske lite då jag är hos mamma och mina kära vänner som faktiskt har julpynt. Här finns det inget sånt förutom en adventsljusstake och en stjärna på fot i Mollys rum. Jag skulle ha min vita julgran, men foten gick sönder, och så skulle jag sätta upp min svarta stora stjärna i vardagsrummet, men den gick också sönder.. Jag har tur jag.. :)
Vi ska i allafall vara i korsträsk på Julafton, hos min moster, det blir jättemysigt. Jag längtar!

Nu ska jag göra mig klar, blir bilder nästa gång, och jag ska försöka uppdatera lite oftare än en gång i veckan, lovar inget, men ska försöka iaf! Hejsvejs! :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Äntligen en uppdatering =) Hörru efter jul så tycker jag verkligen att du och Emelie ska komma hit och dricka kaffe och surra en massa =) Nu är vi ju både mammalediga så nu finns det då tid.. Kram på dig och Molly!

2010-12-16 @ 13:05:41
Postat av: Anna

Hurrudu här skriker då julstämningen oxå med sin frånvaro. KANSKE att vi ids ta in granen idag... vi har nu sagt det i typ två veckor att vi ska göra det...



kram

2010-12-17 @ 10:44:48
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Sofie

Va kul att du tycker att vi har de mysigt :) Du får hänga hos mig huuur mkt du vill, det vet du! :)

2010-12-17 @ 21:31:10
URL: http://sofiea85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0