Första vändningen!

Åh jag måste ju se till att skriva lite oftare i min fina blogg. Men varför skriva då man inte har nått vettigt att komma med? 
Nåja, nu har jag iallafall det!
Idag hände det - det jag aldrig trodde skulle hända. Molly vände sig från mage till rygg. Trodde aldrig att det skulle hända eftersom att hon som jag säkert sagt tidigare, HATAR att ligga på mage. Men idag fick hon bli arg, riktigt arg. Och till slut så rullade hon runt! En glad mamma blev det då, och framförallt en glad Molly! Efter allt gråtande och "tyck synd om mig, hjäääälp" så sken hon upp som en sol och livet lekte igen ;)
Efter en stund la jag henne på mage igen, och då filmade jag henne t om. Rullade gjorde hon en gång till, men filmen behåller jag för mig själv. Vill inte plåga er med mitt puttinuttiga prat och skrik :P
En annan ganska söt grej som hände precis mitt i allt "åh rulla runt, braaa!" var att Amie(våran lilla rottis) låg bredvid oss på golvet, och då jag pratade med Molly och sa "rulla då, rulla då!", så började hon, alltså Amie, rulla runt en massa varv. Hon tog sig nästan in till köket, haha :)

Hursomhelst, jag är alldeles nyss hemkommen från Sofie. Vi har träffats tjejerna där ikväll utan barnen vilket är skönt ibland! Jag blev dock ganska sen, men jag ville vänta ut Molly tills det var nästan läggdags för att se att hon inte skulle bli lika ledsen som hon varit de senaste kvällarna. Men idag var det lugnt, som tur var. Och somnade gjorde hon tydligen strax efter 8 som hon brukar. Skönt!

Nej hörrni, det blir nog inte bättre än såhär.. Nu ska jag läsa min Hänt Extra som jag köpte med mig hem ikväll. Är ju faktiskt en himla kul tidning det där.. Skvaller om kändisar - det är rolig läsning! ;)
Tack och godnatt! 


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja, hela tiden! Mest om förlossningen faktiskt (lite orolig), drömmer mycket sjuka drömmar som att jag föder en hundvalp istället. Haha! Nä men nog fantiserar man, men det får bli vilket kön som helst :) Daniel tror på en pojk och jag vet faktiskt inte. Man tror alltid det blir en pojke för det föds mer pojkar tycker jag, men skulle vara kul med en liten flicka faktiskt, Philip frågar hela tiden vad flickan ska heta isånnafall ;-) Vad hade du för hjärtljud med Molly?



Jo det var kul att träffas hastigt idag! Vi måste träffas nån dag tycker jag. Kram!

2010-01-29 @ 17:15:55
URL: http://norrskensnjutning.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Det var jag som skrev /Emilia www.missmilly.blogg.se :D

2010-01-29 @ 17:17:25
URL: http://norrskensnjutning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0