"Lite" bilder...

Sådär ja. Då är det paus i Johan Falk-filmen. Grymt bra hittills iallafall! Jag har ju varit lite tvärsöver och inte sett dom där förut, men nu lär jag nog ändra uppfattning :)

Idag har vi varit på Mio och köpt nya lampor till vardagsrummet. Dyrt blev det, men nöjd är jag! Nu ska jag bara köpa en taklampa i samma modell och ha över v-rumsbordet och sen byta lampa över köksbordet. Då kanske jag blir nöjd! Jo det tror jag.
Har faktiskt tagit bilder, så här får ni se..



Bilderna är tagna utan blixt, därför den dåliga kvallan...

Veckans planer.
Måndag
- Ta en prommis till Emelie, om det fina vädret håller i sig.
Tisdag
- Städa entréplanen och källaren om inget annat erbjuds? ;)
Onsdag
- Mammaträff hos Sofie & Theo
Torsdag
- Vet ej?
Fredag
- Highschool Musical i Luleå!

Var ju ett tag sen jag la upp bilder på min lilla älskling, och eftersom att jag älskar att göra det så kommer här ett gäng! Fina, fina tjej.








Mammas och pappas lilla ögonsten!

Kommentarer
Postat av: jonna

Så roligt att förnya, bara nya lampor kan gör mkt. Det man ser på bilden så ser ni ut att ha det mysigt :) Kram..

2010-01-17 @ 23:17:51
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Sofie

Va fina lampor :)

2010-01-18 @ 11:01:30
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jaa men det får vi ju hoppas, katten får ligga någon annan stans helt enkelt. :) Mm det är skoj men jag har varit lite små seg med att få iordning här hemma. Men Nu inför hemkomsten av en till så gör vi ett ryck :) Jå vi mår bra men nog känns det mer nu, har lite att jag känner av ryggen då man jobbar mkt.. Och lillen rör sig massor nu! :) SÅ myisgt!! Allt bra hemma hos er? KRAM

2010-01-18 @ 16:59:40
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0