Magknip

Idag har våran lilla tjej haft lite problem med magen. Hoppas verkligen bara att det är nåt tillfälligt! Hon har varit lite smågrinig till och från hela dagen(brukar alltid bajsa under första målet på morgonen, men icket idag..)
Så ikväll blev det riktigt illa. Hon skrek och skrek och vred och vände sig. Men till slut, sisådär två timmar senare så fick hon bajsa! Så ikväll blev det inte läggning förrän 21.00, men sånt händer ju.
(Förstår om det här inte är SÅ intressant läsning för spec er som inte har barn), men det har jag och jag skriver ju om MITT liv så :)

Efter läggningen for jag på kvantum och handlade, fick då med mig hem en burk med katrinplommonpuré som hon ska få smaka från imorrn, det borde ju hjälpa till lite iallafall.

Annars så har det inte hänt så hemskt mycket idag, har varit hemma heeela dagen. Och så har mamma och Johans föräldrar varit hit och hälsat på.
Har försökt få Molly att skratta hela dagen också, lyckades nästan. Johan påstår nämligen att hon skrattade igår då jag såklart inte var på plats. Och det vill jag ju hemskt gärna höra igen!

Nu ska jag kika runt lite på internet och se om jag hittar nån fin klänning.. Nästa lördag är det nämligen fest för Emelie som har tagit examen! Jag längtar :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Internet funkade på en gång för mig. Om du går in på: Inställningar->Display och ljusstyrka->Huvudmenystil och väljer Stil->Egen->Bakgrund->Den du vill ha så kan du byta "färg":)



Okej, men då vet jag att du kollat upp det iaf:) Jodå nog kommer jag den 30e:D Ska bli himla kul!

2010-01-20 @ 06:30:27
URL: http://enmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0