Mammaträff

Tack för svaren angående mitt hårtappande, har inte hunnit svarat på kommentarerna än, men det kommer :)
Nu känner jag mig mycket lugnare, då det inte bara är jag som drabbats av detta helvete.. :)

Idag har vi varit på mammaträff hos Sofie med Malla, Linnea och Mona. Var kul att få träffa lilla Svea som snart är 3 veckor gammal, och såklart alla dom andra bebisarna som vi inte sett på så länge! Molly hade en lååång konversation med Nellie, eller mest hennes body tror jag :) dom var så söta så!
Annars idag så är mitt humör inte på topp känner jag.. Jag behöver sova! Är så sjuuukt trött. Var längesen jag verkligen fick sova ut och känna mig ordentligt utvilad. Eftersom att Johan är ledig den här veckan så tror jag att han ska få ta en morgon med Molly, men det tar som ändå emot. Är ju så mysigt på morgonen, hur trött jag än är :)
Imorse vaknade sessan 06.00! Så tidigt har hon nog inte vaknat sen jag ammade från bröstet dom första veckorna.. Hon har tjorvat lite till och från hela natten, så jag har fått ge henne tutten ett antal gånger. Får hoppas att den här natten blir bättre och att hon tar tillbaka till sina gamla sovrutiner!

Måste kila nu.. Hör att en liten ledsen bebis har vaknat och är hungrig. Får bjuda på lite bilder nån annan dag! Hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0