Mätt!

Sitter här och är jävligt mätt nu.. Blev en sen middag, men som att den var god! Vi åt väl kring halv 8, men det var allt värt att vänta på ;)
Hemmagjord gratäng och marinerad kycklingfilé i en hemmagjord sås.. OCH, det var Johan som stod för matlagningen. Helt underbart! :)

Molly sover, och Johan är i källaren och målar. Och jag har precis satt mig här för första gången idag. Har nog inte suttit vid datorn nåt sen jag skrev mitt förra inlägg igår på dagen. Ovanligt för att vara mig, men skönt också!

Angående High School Musical så var den jättesöt. Kände mig väl "lite" gammal. Och Johan satt mest och gömde sig bakom mig :P
Självklart är den ju mer för barn och yngre, speciellt tjejer. Men som sagt - var kul att se Caroline. Hade inte hon varit med hade jag nog inte varit så intresserad.. Jag blev t o m avis. Skulle fan ha velat stå där på scen själv(om jag nu hade kunnat dansa såklart...). Alla dansade i takt och så ni vet. Såg ut att vara riktigt kul :)
Men ja, lite töntigt. Eller nä, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det.
Fick varken filmas eller tas bilder där, så några såna finns inte.

Näe nu ids jag faktiskt inte skriva nå mer... Ska lägga mig framför tvn igen hade jag tänkt.

Frida - Haha. Jag vet ;) jag lät visst inte så arg i inlägget när jag läser det nu. Så till himlen kommer jag nog! Förresten, se nu till att pallra dig till mammaträffen på onsdag. Var alldeles för längesen sist!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det ser faktiskt ut som att vi kommer på onsdag =) men ja tycker att vi borde styra upp nån kvälls dejt också faktiskt =)

2010-01-25 @ 20:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0