Rolig kväll!

Tjoho! Usch vad jag har varit, och är trött idag, somnade nog inte förrän närmare 4 inatt, men som tur var tog Molly en rejäl sovmorgon till 09.50, så det blev ändå nästan 6 timmars sömn iaf :)
Hade en himla trevlig kväll igår, träffade Sofie, Frida & Johanna på Nodo kring halv 8. Vi drack kaffe och surrade som vi brukar.. Men kring 9 fick nån utav dom för sig att dricka vin där, så det gjorde dom. Och lite lulligt blev det visst :P
Så kring 23 när Nodo stängde var ingen särskilt sugen på att fara hem, så då for vi till Sofie och fortsatte där. Då drack även jag litegrann, så Krille fick skjutsa hem mig ca halv 3 inatt.. Men det är kul då det blir sådär spontant! :)
Varför jag inte somnade förrän närmare 4 berodde på att jag saknade Molly så förbannat mycket då jag kom hem. Och saknaden blev ju inte precis mättad när jag fick se henne, skulle helst av allt bara velat plocka upp henne från sängen där hon sov så sött. Men det går ju inte riktigt.. Så jag låg bara och tänkte "SOMNA, så det blir morgon snart..". Men det funkade inte så bra!

Nu hoppas jag att Johan kommer hem från Kalix snart, han har varit dit och spelat match.. Tror att vi ska se Johan Falk filmen som går på tv nu. Jag har ju nämligen inte sett den första!

Nu lite bilder från dom senaste dagarna :)

Molly med sin kompis Theo

Lilleskutt är kul att titta på :)

Nybadad kanin :P

Hela familjen förutom mamma och pappa!

Molly & Nellie

Lilla, lilla Svea :)

Mona och Svea


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja lite otydligt :P Jå Emelies examen, har hennes kursare (trorjag då) på våran avdelning och jag trodde det var om nån vecka de fick examen.. Men skoj iaf :) Haha. Så trevligt med en liten spontan mys drickar kväll :) Passa på att lägga dig om du är sömnig! Sköt om dig, Kram!

2010-01-10 @ 23:08:06
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Jonna

Ja lite otydligt :P Jå Emelies examen, har hennes kursare (trorjag då) på våran avdelning och jag trodde det var om nån vecka de fick examen.. Men skoj iaf :) Haha. Så trevligt med en liten spontan mys drickar kväll :) Passa på att lägga dig om du är sömnig! Sköt om dig, Kram!

2010-01-10 @ 23:08:17
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0