Senaste dagarna..

Hej! Har haft ganska fullt upp dom senaste dagarna så bloggen har inte hunnits med tyvärr..
Men nu så, kan ju uppdatera er lite om vad som har hänt :)

Nyårsafton :
Hade ett jättetrevligt nyår, om än det blev ganska lugnt. Saknade dock Sofie! Himla synd att hon började må illa JUST den kvällen.. Men men, så kan det ju bli ibland, tyvärr. 
Hursomhelst, vi var i en lokal nedanför Sofies mamma (i dom nyaste hyreshusen ovanför ängeln..). Vi kom dit kring 16.00. Grabbarna badade i poolen mellan 16-18.00 och sedan åt vi trerätters middag kring 18.30. Grymt gott var det! Och kul att vi faktiskt hade lagat maten själv och tagit med varsin grej, istället för att köpa från nåt ställe som vi oftast brukar göra. Tror att vi var 17 pers som åt, om jag inte minns fel. Så vi var ett gäng :) Senare under kvällen kom det även fler folk, men det är ju bara trevligt!
Vi lekte en massa olika lekar, och som vanligt blev det ett jävla liv under dom :P är aldrig kul att förlora!
Efter drygt 10 timmar som vi var där blev jag riiiktigt trött, så vi for hem ca 02.00.
Under hela kvällen saknade jag Molly så sjukt mycket, och jag började inte kunna slappna ordentligt förrän kring 23.00 då hon inte somnade förrän då! Det är så typiskt att hon ska tjorva då man för en gångs skull far bort.. Lillsnuttan.

Nyårsdagen :
Har egentligen inte så mycket att berätta om den dagen. Det enda jag egentligen gjorde var att mysa, busa och pussas med Molly :)
Då hon somnade så la jag henne bredvid mig i soffan och så somnade även jag. Finns inget mysigare än att sova med henne!

Nu kommer det lite bilder från nyår....













Haha.
Det blev visst inte bara lite bilder... Hoppas ni inte hunnit somna ;)

Nu ska vi till mamma och äta middag! Trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: sara

det är ju bara kul med bilder :)

2010-01-02 @ 17:20:39
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0