Tavlan

Den här tavlan har jag beställt nu... Så nu ska tjejen som ska måla börja med den och så får vi väl den på 2-3 veckor.
Blir nog skitbra!



Ikväll har vi haft besök av Sofie. Hon kom förbi före 8 nångång. Och såklart så tjorvade Molly då hon skulle läggas just idag. Vet inte om hon känner på sig att man har besök eller nått. Hehe nää. Men det är så typiskt bara :) Sist jag hade besök då hon skulle läggas gjorde hon precis samma sak, då Lena var här. Och ALLTID annars brukar det gå så himla bra, det är det som är lite konstigt :) jaja. Hon hade iallafall magknip och ville bajsa stackarn.. Men det fick hon då till slut så det var ju tur.. Då somnade en trött liten tjej!

Imorgon kommer Emelie hit och hälsar på. Sen skulle jag faktiskt behöva in till stan. Måste köpa hårfärg! Och så måste jag köpa dessa förbannade vitaminer.. Vi somnade nämligen idag, så det blev ingen prommis. Jag la mig i soffan med Molly kring halv 1 och tänkte bara mysa en stund. Men vi somnade båda två och sov till halv 3! Så kan det gå :)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna

hejhej! vad fin tavla! vem är det som gör den? är det carola? kramkram

2010-01-26 @ 20:35:20
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Anna

Nja, kan inte säga att ja känner henne, men det är Nickes kusin. Kände igen "stuket" på tavlan från hennes blogg=) har oxå tänkt att be hon göra en tavla den dagen vi får barn, eller den dagen vi får ett fint kort på oss. =) dom är jättefina!

2010-01-26 @ 21:59:14
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0