Titta så söta :)






Våra söta barn! :) Synd att inte Mira också kunde vara med på fotograferingen, men vi får väl göra ett nytt försök nästa gång! Det syns iallafall vilka som kan sitta på riktigt på bilderna... Molly och Theo gled ner lite där på slutet som ni kanske ser :P

Idag har vi alltså varit på mammaträff hos Johanna. Har inte hunnit med så mycket än det än.. Ska till Johans föräldrar på ca en timme och äta. Och sen ska jag hämta ut nå lampor som jag har beställt från Ellos, hoppas hoppas att dom är fina! Hade en gång två hela lampor, en i varje fönster i varsdagsrummet, men då har vi ju en katt. Och han har lyckats riva ner båda dom två i golvet, + en till likadan. Så nu blir det till att limma fast dom eller nåt :)

Nåja, nu ska jag fortsätta att surra med Emelie i telefon, och sen fixa mat till Molly!

Kommentarer
Postat av: M

Hej! Som du kanske märkt hann jag inte komma förbi innan vi for ner. Det var ju synd! :( Var mycket jag inte hann.. Typiskt att det skulle vara så förbenat kallt, då man bara har skruttgolfen. Nåja, hoppas ni har det bra i alla fall! Ser ju på korten att det händer saker! :) Vi hörs! Kram kram

2010-01-13 @ 22:12:08
URL: http://lifestylebymary.blogg.se/
Postat av: johanna och ozzy:)

Haha dom vart så söta:)

Ozzy ser ständigt förvånad ut med dom där jätteögonen:))

2010-01-13 @ 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0