Torsdag

Nu ligger lillan och sover. Och jag har himla mycket som jag borde göra här hemma, men helt ärligt så ids jag inte. Iallafall inte just nu. Är skönt att bara sätta sig framför datorn och koppla av med en kopp kaffe också.
Det är väldigt tur att ingen har varit här idag och hört mig. Jag plockade nämligen fram "den silvriga barnkammarboken" med tillhörande cd-skiva som Molly fick av Emelie och David i dop-present. Så här har det inte varit så vackra toner ;)
Men Molly tyckte att det var kul och det är ju huvudsaken. Skulle inte få för mig att plåga någon annan med min "vackra" stämma dock. Eller ja, Johan får väl stå ut ibland :)

Hade även tänkt ut på en promenad idag, men det blev jag också alldeles för lat för att göra. Och så fryser jag så förbannat! Sitter just nu med tights under ett par mjukisar och en kortärmad tröja med en huvtröja över. Och såklart tjocksockar! Men ändå kan jag inte påstå att jag tycker att det är varmt..

Såja, nu har jag iallafall skickat en massa bilder till en tjej som ska måla en tavla på Molly. Det blir jättekul, skulle ta ungefär 2-3 veckor innan vi får den :)

Måste avsluta nu, men här kommer det en bild på Molly då hon sov igår på dagen. Ingen ovanlig syn detta :)



Kommentarer
Postat av: Malla

Haha härlig stil hon har :D

2010-01-21 @ 14:55:26
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Emilia

Åh kul! Vem målar tavlor, någon du känner eller är det från internet? :) Jag är svindålig på att svara, förlåt! Ska gå på Lindex och kika :) Tack för tipset! Bh:ar är snuskigt dyrt egentligen!



Jo vi har köpt en emmaljunga citycross i lila :) Fastnade för den direkt och den verkar så bra, har hört många är nöjd med den! Hur många månader är Molly nu? :)

2010-01-21 @ 17:39:49
URL: http://missmilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0