10 månader, BVC & bilder!

Hurra, Hurra på Mollys 10 månaders dag! :)

Har inte gjort nåt speciellt idag förutom att vi varit på bvc, och så kom farfar förbi en sväng och hälsade på.. Nu väger hon 8150g och är 69cm lång. Och hennes huvudomfång är 45cm.
Jag kom förresten inte på förrän efter det förra inlägget att jag ju glömde att lägga till en sak i hennes "kan göra lista". Hon kan ju faktiskt gå helt själv med lära-gå-vagnen också! Och idag, för en liten stund sen så ställde hon sig upp mot gåstolen. Inte det smartaste stället, tur att jag var snabb! :)
Även fast jag inte vill inse det, så håller min lilla bebis på att bli en stor tjej! Men självklart är det ju hur kul som helst då hon lär sig nya saker hela tiden, för nu går det undan!

Jag lovade ju er bilder i förra inlägget, men har inte fört över bilderna som är hos mamma än. Så jag lägger in några från dom jag har här :)


Sommarmys i gräset


Gungar hos farmor och farfar..


JÄTTEkul! :)


Vi :)


Buse


I farten :)


Visst är jag duktig? :)

Oj vad det här tog lång tid, var mycket tjorvigare med den här datorn och nya Windows än med gammeln, jaja jag lär mig väl säkert :)
Nu måste jag skynda mig så jag hinner göra nåt vettigt innan gumman vaknar!


Kommentarer
Postat av: Lea

men så duktig o liten hon är;)

2010-07-05 @ 19:43:11
Postat av: M

Men shiiit så stor hon har blivit! :) Men tiden går ju som sagt... :S Svarar här istället för på fb, vi kommer hem den 12:e skulle jag tro. Får ta och synas då. Har ni några planer för sommaren? Kramar

2010-07-06 @ 00:14:50
URL: http://lifestylebymary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit vad det har hänt grejjer på bara nån vecka. Då vi var hos Lotta kunde hon ju knappt ta sig framåt. Duktiga stora damen:))

kram

2010-07-06 @ 08:33:43
Postat av: Anna

Hm... Mitt namn stod inte med på förra inlägget/anna:)

2010-07-06 @ 08:36:01
Postat av: Jennie och Norah

Fina bilder här med =)

Blir du sugen på utgång så vet du vart vi finns ;)

Kram!

2010-07-06 @ 20:47:47
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh er dotter är så himla gullig :)

2010-07-27 @ 00:32:58
URL: http://lillsandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0