:)

Ja man märker ju då verkligen att det är sommar.. Det är inte bara jag som är dålig med bloggandet, jag tycker att det går lika dåligt för alla :)
Är ju skönt att inte vara ensam iaf! Men det är dött här nu, jag vet. Och så kommer det nog att vara ett bra tag till. Har som tappat lite skrivlust, men det kommer kanske tillbaka då hösten närmar sig ;)
Nog kommer jag att slänga in nått inlägg då och då, så ni behöver inte överge mig!

Nu ska jag iaf krypa isäng och hoppas på en solig och fin dag imorgon!
Vi hörs när vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Lena

Åh vad jag saknar er! Snart ses vi iaf :) ska bli så kul att få vara med dig och alla andra under PDOL. Puss!

2010-07-19 @ 11:25:14
Postat av: Jennie och Norah

Huh,sent svar här! =)



Ja denna hemska vinter.Igårkväll gick jag omkring i shorts och linne,vattnade blommorna och pysslade på.Då tänkte jag på att snart är den här förbaskade årstiden som kallas vintern här!Jag blir helt deprimerad...Usch!!



Vet inte vart vi ska vara?

Är jag barnfri och karlfri så kan vi säkert vara här om ingen annan erbjuder sig? =)

2010-07-19 @ 19:42:17
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Emmeli och Mio

Hej!

Jag har hört med Monkan och Eva, dom verkade då på!

Jennie erbjöd sig (som vaaanligt!) att vara hos henne, så där om ingen annan vill ställa upp :)

Har du hört med någon? Ska bli riktigt skoj iaf :)

2010-07-27 @ 11:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0